וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: רמבוס מזנקת ב-11%; סאן יורדת ב-3.4% בעקבות הורדת התחזיות ע"י גולדמן סאקס

דפנה מאור

28.8.2001 / 17:30

רמבוס השלימה עלייה של 67% בשלושה ימי מסחר לאחר שאינטל הודיעה כי תשתמש בטכנולוגיה שלה

שוקי וול סטריט נפתחו בירידות על רקע אי הוודאות הכלכלית האופפת אותם. מדד בטחון הצרכנים בארה"ב ירד היום לרמה של 114.3 לעומת תחזית כלכלנים לעלייה לרמה של 117.5 ולעומת רמה של 116.3 בחודש יולי. תוצאה מאכזבת זו מצביעה על המשך האטה כלכלית, לפי ציפיות הצרכנים.

רמבוס (סימול RMBS), המפתחת טכנולוגיה להאצת פעולת שבבים, עולה ב-11% ומשלימה עלייה של 67% מיום שישי לאחר שאינטל הודיעה כי תשתמש בטכנולוגיית הזיכרון של רמבוס בשבב הפנטיום 4.

סאן מיקרוסיסטמס יורדת ב-3.4% לאחר שגולדמן סאקס קיצץ את תחזיות הרווח שלה. בדו"ח שפירסם בנק ההשקעות נכתב כי התנאים המקרו כלכליים מדכאים עדיין את הביקוש למוצרי החברה. גולדמן סאקס קיצץ את תחזית הרווח לרבעון הראשון של 2002 לסנט למניה לעומת תחזית קודמת לרווח של 2 סנטים למניה, ואת התחזית לשנת 2002 כולה ל-28 סנט למניה מ-34 סנט למניה.

בשורות טובות ליצרניות הטלפונים הסלולריים: טקסס אינסטרומנטס (סימול TXN), מהיצרניות הגדולות בעולם של שבבים לטלפונים סלולריים, אמרה כי היא רואה סימנים ראשונים להתאוששות בביקוש למכשירי סלולר בעולם. מניית טקסס אינסטרומנטס עולה ב-1.7%.

מוטורולה (סימול MOT) עולה ב-1.8% לאחר שהודיעה כי זכתה בחוזה בשווי 260 מיליון דולר להרחיב רשתות GSM עבור צ'יינה יוניקום. סיסקו יורדת ב-1.9% למרות שהודיעה כי קיבלה חוזה להרחיב ולשדרג את רשת ה-VoIP של צ'יינה יוניקום, בחוזה ששוויו 40 מיליון דולר.

לוסנט עולה ב-1.8%, יום לאחר שהודיעה על סגירת כרומטיס הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully