וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק של 22 מיליון שקל לבכירי לאומי

שלומי שפר

28.3.2007 / 11:54

זאת בעקבות המכירה המוצלחת של נכסי הבנק. הבונוס יחולק ל- 14 בכירים. איתן רף יקבל 2.5 מ' שקל וגליה מאור - 3.5 מ' שקל

מנכ"ל בנק , גליה מאור, יו"ר הבנק איתן רף ו-13 בכירים נוספים בבנק יקבלו מענק של 22 מיליון שקל. דירקטוריון לאומי אישר אמש, לאחר אישור ועדת הביקורת של הדירקטוריון, תגמול בגין שנת 2006, ליו"ר למנכ"ל ולחברי הנהלת הבנק ומבקר הפנים. החלטת הדירקטוריון התקבלה בהתאם להנחית רשות ניירות ערך ולאחר שוועדת הביקורת והדירקטוריון בחנו וקיימו דיונים בנושא, ובהתחשב בחומר הרקע שהוצג בפניהם.

המענק השנתי ליו"ר הדירקטוריון הוא סכום של 2.45 מיליון שקל. תשלום המענק ליו"ר הדירקטוריון כפוף גם לאישור האסיפה הכללית של הבנק. המענק למאור עומד על כ-3.5 מיליון שקל. שאר חברי ההנהלה של הבנק - 13 נושאי משרה בכירים מתוכם 12 חברי הנהלה וכן המבקר הפנימי - יקבלו מענקים בסכום כולל של כ-15.9 מיליון שקל, כלומר כ-1.2 מיליון שקל בממוצע לבכיר.

מהבנק נמסר כי מתן מענקים ליו"ר הדירקטוריון, למנכ"ל ולחברי הנהלת הבנק בגין שנת 2006 וגובהם, נקבעו לנוכח הפעילות המיוחדת שלהם, להליך המוצלח של מכירות קופות הגמל, קרנות הנאמנות והתאגידים הריאליים בשנת 2006 והתקופה הקצרה בה המכירות בוצעו. בהתחשב בתמורה המרבית שהושגה במכירות אלו, וזאת, בין היתר, בהתחשב בתנאי המכירה ששררו בשוק ההון, ובהתחשב בכך שהתמורה ממכירת הנכסים יצרה לבנק את הרווח הגדול בתולדותיו. עוד הובא בחשבון, הרווח בגין פעולות רגילות של הבנק בשנה זו, בהתחשב בהשפעות המיוחדות בשנה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully