וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה פרטנר-נטוויז'ן: פורטל נענע יספק תכנים ייחודיים ללקוחות פרטנר

ערן גבאי

28.8.2001 / 10:14

מנהל השיווק בנטוויז'ן: החברה מזהה הזדמנות עסקית חדשה בעולם התוכן הסלולרי, וזהו צעד ראשון בסדרה של מהלכים בין החברות

פורטל נענע של נטוויז'ן יספק תכנים ייחודיים ללקוחות פרטנר . נטוויז'ן ופרטנר חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יועברו ידיעות שונות מפורטל נענע למכשירים הסלולריים תומכי האינטרנט של פרטנר.

התכנים כוללים מבזקי חדשות וכלכלה, עדכוני בורסה, תוצאות משחקי ספורט, סיפורים "חמים" בנושאים שונים, לוחות היכרויות, טיפ יומי בנושא אוכל ומסעדות, תחזית אסטרולוגית יומית ותחזית מזג אוויר.

לדברי עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בפרטנר: "זיהינו את נתוני החשיפה הגבוהים של פורטל נענע, שנחשפו בסקרי נילסן שפורסמו בחודשים האחרונים. שיתוף פעולה זה הוא ראשון בסדרה של שירותים משותפים שיציעו החברות".

מנהל השיווק בנטוויז'ן, יואב פרידור, אומר כי "נטוויז'ן מרחיבה את כניסתה לתחום האינטרנט הסלולרי ומזהה הזדמנות עסקית חדשה בעולם התוכן הסלולרי. השילוב בין התכנים האינטרנטיים לבין הטכנולוגיה הסלולרית פותח אפשרויות לשיתופי פעולה נוספים בעתיד. שיתוף פעולה זה הוא ראשון בסדרה של מהלכים שיעשו פרטנר ונטוויז'ן במטרה לספק ללקוחות החברות מגוון רחב של שירותים".

התכנים יעברו עריכה וקיצור על מנת להתאימם למכשירים הסלולריים, כך שהמסרים יעברו בצורה קצרה, פשוטה ונוחה למשתמש. משתמשים שירצו לקרוא את הכתבה המורחבת, יוכלו לקבלה באמצעות האינטרנט הנייד בטלפון הסלולרי או שיוכלו להיכנס לפורטל נענע באינטרנט.

תעריפי דקת גלישה ללקוחות בתוכנית orange to go הם 28 אגורות בימים א'-ה' בשעות 07:30-21:30 וביום ו' בשעות 07:30-16:00 ו-12 אגורות בשעות המשלימות (שעות פנאי). לקוחות בתוכנית orange big talk - ישלמו 35 אגורות בכל שעות היום והלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully