וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוטחי ה"כללית" דורשים ניתוק הקשר עם נסטלה

תמרה טראובמן

29.3.2007 / 9:40

"בריאותנו אינה יכולה להיות מוטלת בידי תאגידים אינטרסנטיים". דגני הבוקר של נסטלה מפורסמים בקמפיין של קופה"ח לילדים

מבוטחים בקופת חולים כללית קוראים לה לנתק את הקשר המסחרי עם חברת נסטלה-אסם, ואף הודיעו שיפסיקו את חברותם בקופה אם הקשר לא ינותק. את הקריאה יזם נדב לזר, מבוטח של הקופה, בעקבות הפרסומים ב"הארץ" על מסע פרסום משותף של שני הגופים, שבו מפורסמים דגני הבוקר של נסטלה במסגרת קמפיין של קופ"ח כללית, שמעודד ילדים לאכול ארוחת בוקר.

יוזמי העצומה, שמתפרסמת באינטרנט, מנסים לגייס מבוטחים נוספים שיקראו לכללית "לקדם נושאי בריאות בלבד, ללא התערבות של גורמים מסחריים חיצוניים". עד שלשום (שלישי) בערב חתמו על העצומה כ-30 איש. "בריאותנו אינה יכולה להיות מוטלת בידיהם של תאגידים אינטרסנטיים, אשר מונעים משיקולים כלכליים ולאו דווקא משיקולים בריאותיים", נכתב בעצומה. במידה ושיתוף הפעולה לא ייפסק בהקדם, "אנו ננתק את קשרינו עם קופת חולים כללית", הצהירו החותמים.

מהכללית נמסר שמטרת הקמפיין, היתה "לקדם את חשיבותה של ארוחת בוקר המבוססת על דגנים מלאים עם חלב". שיתוף הפעולה עם נסטלה-אסם, אומרים שם, נולד "על רקע דאגה משותפת מתופעה הולכת וגדלה של ילדים שמתחילים את יום הלימודים מבלי לאכול ארוחת בוקר (...) בהיעדר גורם שנוטל על עצמו את ההובלה של נושא זה אנו רואים זאת כחובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully