וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלברד יוצא לחופשה מתפקידו כמנכ"ל בזק

ערן גבאי

29.3.2007 / 18:08

זאת בצל חיפושי מחליף למנכ"ל שהחלו מצד קבוצת איפקס. בתקופת החופשה ימלא את מקומו המשנה למנכ"ל, יצחק (איקה) אברבאנל

(עדכון) בזק הודיעה הערב לבורסה כי "על מנת להסיר כל חשש, ולו למראית עין, בדבר חופש פעולתו המלא של הבודק החיצוני ונגישותו לכל חומר בחברה כפי שיראה לנכון, ביקש מנכ"ל החברה, יעקב גלברד, את הסכמת הדירקטוריון לאפשר לו לצאת לחופשה עד למועד הגשת ממצאי הביניים על ידי הבודק".

על פי ההודעה, נענה דירקטוריון בזק לבקשתו של גלברד והחליט כי בתקופה בה גלברד יימצא בחופשה, יכהן במקומו כממלא מקום למנכ"ל, מי שמכהן היום כמשנה למנכ"ל, יצחק (איקה) אברבאנל.

עוד הוחלט בישיבת הדירקטוריון של בזק, למנות את עו"ד ד"ר יורם דנצינגר כבודק החיצוני לבחינת הכשלים באישורי התגמול בחברה - בתוכנית האופציות, בעניין הבונוסים ובעניין הצגת דיווחיה החשבונאים של בזק ובכלל זה אי מחיקת הציוד בפלאפון והחשש כי הדבר השפיע על ההון העצמי של החברה. פרשת מכירת הקומה במגדל שלום לגלברד אינה חלק מהמנדט של דנציגר, על פי המשתמע מהודעת בזק.

הבודק החיצוני יחל בעבודתו ב-1 באפריל 2007 ויתבקש להגיש את ממצאי הביניים שלו לדירקטוריון בזק ולרשות ניירות ערך לא יאוחר מ-12 באפריל 2007, ואת ממצאיו הסופיים יגיש עד ל-26 באפריל 2007.

בזק תפרסם את דו"חותיה הכספיים ל-2006 במוצאי שבת ה-31 במרץ 2007.

מערכת וואלה! עסקים:

מוקדם יותר היום פורסם ב-TheMarker כי פנייה ראשונית מצד קבוצת איפקס, המוגדרת כשיחת גישוש, נעשתה למנהל בכיר מאוד במשק, שהיה גם בעבר מועמד לניהול חברת תקשורת גדולה, כדי לבחון אם יסכים להחליף את גלברד. נודע כי מנהל זה נחשב מקורב של אחד מבעלי בזק, מורי ארקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully