וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת: הירשזון קיבל כספים באמצעות בנק הפועלים שווייץ

יואב יצחק/Nfc

29.3.2007 / 19:35

השר נחקר בנושא ביום שלישי; טען כי מאות אלפי שקלים הוזרמו מצד גיסתו המתגוררת בחו"ל כסיוע לו ולילדיו



שר האוצר אברהם הירשזון קיבל במשך שנים סכום כולל של מאות אלפי שקלים (בדולרים) בהעברות ו/או הפקדות מחו"ל. הכספים הועברו באמצעות בנק הפועלים שווייץ. חלק מהכספים הופקדו במזומנים. מידע זה הוא שהטריד את חוקרי המשטרה, ועל כך בעיקר, נחקר השר הירשזון ביום שלישי על ידי חוקרי המשטרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה.



נודע, כי חלק ניכר מהכספים התקבל בשנים 2005-2000. המדובר בהעברות רבות שהוזרמו לחשבונו של הירשזון, וכן לחשבונות ילדיו. החשד שעלה: הירשזון קיבל בדרך זו, בתנועה סיבובית, כספים שנגנבו ממוסדות הסתדרות העובדים הלאומית.



עוד נודע, כי בחקירה התברר שכספים אלה הועברו מחשבונה של גיסתו של הירשזון, וכי אין מדובר בכסף שהושג בעבירה בישראל. המדובר באישה אמידה מאוד, החיה בגפה, שהונה נאמד במיליוני דולרים לפחות. הירשזון וילדיו הם לה בני המשפחה הקרובים ביותר.



אותה גיסה היא שסעדה את בני המשפחה, במיוחד בתקופה שרעייתו של הירשזון לקתה במחלה קשה ממנה נפטרה לפני כמה שנים. בחקירתו מסר הירשזון את פרטיה והסביר מדוע הועברו הכספים באמצעות בנק הפועלים שווייץ, ולא דרך אותה מדינה שבה היא מתגוררת. ככל הידוע, החוקרים קיבלו את גירסתו בנושא זה.



הירשזון נשאל בחקירה, בנוסף, על אודות הכספים שקיבל לטענתו מבנו, עופר הירשזון. נודע, כי חוקרי המשטרה שאלו מדוע לא דיווח על כך למשרד מבקר המדינה, בדיווחים שהגיש לאחר מינויו לשר בממשלה. כמו כן נשאל מדוע לא דיווח שקיבל אותן מתנות כספיות מגיסתו. הירשזון טען כי לפי הבנתו לא היה צריך לדווח על כך למבקר המדינה, מכיוון שמדובר בהעברות כספים מצד בן משפחה ולא מצד גורם זר, ואם אכן היה מחויב בדיווח, הרי שהוא כשל באי דיווח, ומדובר בעניין טכני.



הידיעה המקורית פורסמה באתר Nfc


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully