וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק פייבר, חוזה קריסת שוק המניות האמריקאי ב-1987: "בורסות המניות בארה"ב נמצאות בפתחו של שוק דובי"

סוכנויות הידיעות

29.3.2007 / 19:48

הירידות החדות שרשמו מניות הפיננסים בשבועות האחרונים הן סימן מבשר רעות, אמר פייבר בראיון לבלומברג



מארק פייבר, אשר חזה את קריסת שוק המניות האמריקאי בשנת 1987, הזהיר כי הירידות שרשמו באחרונה מניות הפיננסים בוול סטריט מבשרות על "תחילתו של שוק דובי"; דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג. מניות מגזר הפיננסים בארה"ב איבדו בממוצע כמעט 6% בחמשת השבועות החולפים, על רקע חששות מפני האטה בצמיחה בארה"ב והתגברות הלחצים האינפלציוניים.



"אנו נמצאים בדיוק במקום שבו נמצא השוק בתחילתו של שוק דובי", אמר פייבר בראיון לסוכנות בלומברג. "מניות הפיננסים אינן רושמות ביצועים טובים, ובדרך כלל זהו סימן רע עבור השוק כולו", הוסיף. לדבריו, הסיכויים לכך שמדד S&P 500 ימשיך בנסיגתו משיא של שש שנים שרשם ב-20 בפברואר, גבוהים יותר מאשר הסיכויים שהמדד יעלה מעל לרמה זו.



פייבר העריך עוד, כי "נתוני האינפלציה שממשלת ארה"ב מפרסמת אינם משקפים את התייקרות עלות המחיה של משק הבית הממוצע". כמו כן, הוסיף פייבר כי שווקים מתעוררים, ובכלל זה סין, צפויים לרשום ירידות חדות יותר מהבורסות בארה"ב.



פייבר, מייסד ומנהל חברת ההשקעות מארק פייבר בהונג קונג, ייעץ למשקיעים לקנות זהב ב-2001, אשר מאז יותר מהכפיל את ערכו. חברת ההשקעות שלו מנהלת כיום נכסים בשווי העולה על 300 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully