וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתבשם במחירי מכרז

נופר סיני

30.3.2007 / 7:14

רשתות אפריל, המשביר לצרכן וניו פארם מציעות מחירי מכרז בלעדיים על מוצרי קוסמטיקה ובשמים במיוחד עבור הקוראים

אשה ישראלית מחזיקה בארונה כ-3.8 בקבוקי בושם בממוצע; גבר ישראלי מחזיק בארונו בבקבוק בושם אחד בממוצע. אז מה הפלא ששוק הבישום והקוסמטיקה מגלגל 700 מיליון שקל מדי שנה? בפסח ובראש השנה לבדם היקף רכישות הבשמים הוא 100 מיליון שקל, כך לפי ארז חלבי, סמנכ"ל השיווק והסחר ברשת אפריל.

לא ברור מה הסיבה לעלייה המרשימה - דרישת הקונים או מבצעי הרשתות - אבל בשנים האחרונות ברור שהעונה הטובה ביותר לרכישת בשמים בישראל היא ערב פסח וערב ראש השנה, אז הרשתות מורידות את מחיריהן ויוצאות במבצעים אטרקטיוויים ביותר. השנה ערך TheMarker מכרז בין רשתות הפארם, שמאפשר לקוראיו לקבל מחירים נמוכים אף יותר.

כך נערך המכרז

בחרנו את רשימת הבשמים ומוצרי הטיפוח הפופולריים המצויים כמעט בכל הרשתות. הרשימה כוללת 29 פריטים - 10 בשמי גברים, 9 בשמי נשים, 5 מוצרי איפור ו-5 מוצרי טיפוח.

רשתות הפארם קיבלו את רשימת מוצרי המכרז לידיהן והתבקשו להציע את המחירים הנמוכים ביותר שביכולתן בעבור הפריטים שבמכרז - מחירים הנמוכים אף יותר ממחירי המבצע המיועדים לכלל ציבור הקונים.

אפריל והמשביר לצרכן העניקו הצעות מכרז כמעט לכל הפריטים שברשימה; ניו פארם העניקה הצעות לכמה מוצרים שבמכרז; סופר-פארם בחרה שלא להשתתף במכרז, אך מסרה את מחירי כל המוצרים שברשימה; וחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון בחרה שלא להעביר רשימת מחירים, אך מתחייבת להעניק לקוראים הנחה של 10%-22% על המחירים הנמוכים ביותר שבהצעות המרכז.

רשת אפריל: מחירי המכרז הכי נמוכים

ב-25 מתוך 29 המוצרים, אפריל נתנה את ההצעה הזולה ביותר במכרז. למשביר לצרכן שני מוצרים הכי זולים ומוצר נוסף הכי זול ביחס לגודלו. לניו פארם מוצר אחד הכי זול. סופר פארם אמנם לא נתנו מחירי מכרז, אבל מוצר אחד שלהם נמצא הזול ביותר ושניים נוספים נמצאו הזולים ביותר ביחס לתכולתם.

עם זאת, אנו מציגים בפניכם את כל המחירים שהציעו והציגו הרשתות, ולא רק את המחירים הנמוכים ביותר. זאת, משום שבחג פסח צרכנים רבים עושים שימוש בתלושי קנייה, תווי קנייה ובכרטיסי מתנה מגנטיים של הרשתות - מה שעשוי לצמצם את אפשרות הבחירה ביניהן. רשימת מחירים מלאה תוכל לאפשר גם במקרים אלה את הבחירה המושכלת והטובה ביותר לכל צרכן בהתאם לתלושים שבהם הוא אוחז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מימוש מחירי המכרז

בטבלאות מוצגים המחירים של כל הרשתות. מחירים המסומנים בכוכבית אדומה הם מחירי מכרז מיוחדים עבור TheMarker. כדי לממש אותם יש להציג את הקופון המיועד בסניפי הרשתות המשתתפות. שאר המחירים הם מחירים לכלל ציבור הלקוחות, ולהם אין צורך בקופון. מחירי המכרז תקפים למשך ארבעה ימים - החל מהיום ועד ערב החג ביום שני (2.4).

המכרז מוגבל לרכישת פריט אחד מכל סוג ללקוח, בהצגת הקופון. כלומר, כל לקוח שמציג קופון אחד, יכול לרכוש במחירי המכרז את כל המוצרים שהציעה הרשת, ובלבד שירכוש רק מוצר אחד מכל סוג. הקופון תקף גם בג'יימס ריצ'רדסון, שם מתחייבים להעניק הנחה נוספת (10%-22%) על המחירים הנמוכים ביותר. יש לציין כי בעונה זו מציגות חלק מהרשתות מבצעים ובהם מבצעי רכישה המשלבים הנחות על קנייה של יותר ממוצר אחד. כאשר משתמשים במחירי המכרז, שאר המבצעים שמציעות הרשתות אינם תקפים.

גזור ושמור - קופון מכרז

מחירי המכרז (המסומנים בכוכבית אדומה) תקפים בהצגת קופון זה בחנויות. הקופון מוגבל לפריט אחד מכל סוג ללקוח/ה. אין כפל מבצעים. תוקף המחירים עד ל-2.4.07 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.

קוד קופון ניו פארם: 2754

קוד קופון אפריל: 2407 ט.ל.ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully