וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות ביום המסחר האחרון ברבעון

עומרי כהן

30.3.2007 / 16:19

ביגבנד עולה בכ-1% בתגובה לעסקות חדשות בסין. המדדים עולים בתגובה לנתוני מקרו חזקים מהצפוי והרבעון כולו מסתמן כחיובי

בוול סטריט יסתיים היום הרבעון הראשון של 2007. על פי המגמה היומית שתירשם בשווקים, ייקבע כנראה גם האם יירשם הרבעון כולו כחיובי או שלילי. בינתיים, עולים המדדים בתגובה לנתוני מקרו חזקים מהצפוי והרבעון כולו מסתמן כחיובי לשוק המניות האמריקאי. מדד נאסד"ק עולה ב-0.3%, מדדS&P 500 מוסיף 0.3% ומדד דאו ג'ונס מתחזק ב-0.4%. בשוק הסולידי, עולה התשואה על האג"ח הממשלתיות ל-10 שנים ב-0.006% ל-4.638%.

כמה נתוני מקרו מתפרסמים היום בארה"ב ובראשם נתוני ההכנסה הפרטית והוצאות הצרכנים, אשר היו חזקים מהצפוי. הן ההכנסה הפרטית והן ההוצאה האישית עלו כל אחד ב-0.6% בפברואר לעומת התחזיות בשוק לעלייה של 0.3% בלבד. מנגד, המשיכה גם האינפלציה להרים ראש. מדד ליבת המחירים המבוסס על תבנית הצריכה, אשר אינו כולל את השינויים במחירי המזון והאנרגיה ואשר נחשב למועדף על הבנק הפדרלי המרכזי, עלה בפברואר ב-0.3% - העלייה החדה ביותר מאז חודש אוגוסט.

מדד מנהלי הרכש של המגזר היצרני בשיקגו היה אמור, על פי ההערכות בשוק, להישאר מתחת לרמה של 50 נקודות, אשר משקפת האטה בפעילות היצרנית באיזור המערב התיכון של ארה"ב. בפועל, זינק המדד במפתיע ב-13.8 נקודות לרמה של 61.7 נקודות, אשר מצביעה על התרחבות חדה בפעילות במגזר היצרני שם.

מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ירד ב-0.4 נקודות נוספות במחצית השנייה של מארס והשלים ירידה חודשית של 2.9 נקודות לרמה של 88.4 נקודות - שפל של חודשים ארוכים. המדד אמור לשקף את אמון הצרכנים האמריקאים במצבם הכלכלי במחצית השנייה של מארס. הוצאות הבנייה שיפורסמו גם הן, צפויות לרשום ירידה של 1% בפברואר.

דל מעכבת דו"חות

על המסחר במניות הטכנולוגיה לא מעיבה לפי שעה הודעתה של יצרנית המחשבים השנייה בגודלה בעולם, דל קומפיוטר, ולפיה תעכב את פרסום התוצאות הכספיות השנתיות שלה לאחר שגילתה אי סדרים חשבונאיים בדו"חותיה הקודמים. דל, אשר כבר היום עומדת בפני מספר חקירות פדרליות בנוגע לחשבונותיה ואשר סובלת ממספר רבעונים חלשים, מסרה שוועדה החקירה הפנימית שמצאה את אי הסדרים, תפעל בשיתוף פעולה עם ההנהלה ועם רו"ח חיצוניים על מנת לקבוע כיצד להמשיך. מניית דל (סימול: DELL) יורדת בתגובה לחדשות ב-1.5%.

אצל הישראליות דיווחה ביגבנד (סימול: BBND) כי שש חברות טלוויזיה בכבלים מסין נמצאות בתהליך של פריסת נתבי מולטימדיה מתוצרת ביגבנד ברשתותיהן. הנתבים מיועדים לעיבוד והעברה של שידורי וידיאו דיגיטליים ברשתות הכבלים. ביגבנד עולה בתגובה ב-0.6% ל-17.7 דולר.

ארוטק, הפועלת ומתמחה בתחומי הסימולטורים, המיגון והסלולות לכוחות צבא ומשטרה, חתמה את הרבעון הרביעי של 2006 עם ירידה של 7.5% בהכנסות ל-14.1 מיליון דולר בהשוואה להכנסותיה ברבעון המקביל. עם זאת, ההפסד הנקי של החברה הצטמצם באותה התקופה ב-35.7% ל-2.1 מיליון דולר (19 סנט למניה). ארוטק מאבדת 4% ל-3.6 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully