וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד BetOnSports, המבוקש ע"י רשויות ארה"ב, נעצר ברפובליקה הדומיניקנית

עפרה שלו

31.3.2007 / 15:32

גרי סטיבן קפלן ברח מארה"ב לאחר שנאשם בקידום הימורים לא חוקיים



מייסד BetOnSports גרי סטיבן קפלן, שהיה מבוקש על ידי הרשויות האמריקאיות, נעצר ברפובליקה הדומיניקנית במסגרת המאבק של משרד המשפטים בהימורים המקוונים.



קפלן ברח לאחר שהואשם בבית משפט פדרלי בסנט לואיס בקידום הימורים לא חוקיים. הממשלה הגישה אישומים נגד כעשרה אנשים הקשורים ל-BetOnSports, בהם המנכ"ל לשעבר, דיוויד קרותרס.



קפלן נעצר ביום רביעי, לדברי משרד המשפטים האמריקאי. הוא נשלח על ידי הרשויות הדומיניקניות לפורטו ריקו, טריטוריה אמריקאית, בכדי להתייצב בפני שופט אמריקאי. השופט יבקש כי קפלן ישלח לסנט לואיס כדי להישפט.



בית משפט במיזורי הגיש כתבי אישום נגד קפלן ועשרה אנשים אחרים בגין הפרה של 22 סעיפים. לפני שנכנס לעסקי ההימורים המקוונים, היה קפלן - ניו יורקי במוצאו - סוכן הימורים, ונעצר ב-1993 על ידי רשויות המדינה בגין הפעלת הימורי ספורט לא חוקיים.



קרותרס, המנכ"ל לשעבר של BetOnSports, נעצר בארה"ב בעת חניית ביניים בדרכו מארה"ב לקוסטה ריקה. הוא מחכה למשפט.



במקביל למעצרו של קרותרס הודיעה BetOnSports כי היא סוגרת את הפעילות בארה"ב, שהיתה אחראית ל-85% מהכנסותיה. המסחר במניות החברה בלונדון הוקפא, ולא חודש מאז.



האישומים נגד BetonSports הם המתקפה הישירה ביותר בשנים האחרונות על בתי ההימורים המקוונים הממוקמים מחוץ לגבולות ארה"ב, אך מנהלים עסקים מול לקוחות אמריקאים. השוק האמריקאי הוא שוק חשוב מאוד עבור חברות ההימורים, אשר בתחילה הצליחו לפעול בצל העמימות המשפטית בנוגע להימורים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully