וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתווכים במכירת אזורים תובעים 30 מ' שקל

כרמל בן צור

1.4.2007 / 17:46

לטענתם, הוצע להם סכום של מיליון דולר בלבד - על אף שיזמו את העסקה בין אי.די.בי לשעיה בוימלגרין

עורכי הדין דורון כהן ונתן ציבין הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה על סך כ-30 מיליון שקל נגד שעיה בוימלגרין, בדרישה לקבל את השכר שמגיע להם לכאורה, בגין תיווך בעסקה למכירת חברת אזורים לידיו.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין אילן אמיר ואמנון יצחקניא, ציבין מכיר "היכרות אישית וקרובה" את נציגו של בוימלגרין בארץ, יוסי שניארסון. התובעים טוענים כי שניארסון אמר להם כי בכוונתו של בוימלגרין לבצע עסקות בתחום הנדל"ן בישראל בהיקפים כספיים ניכרים. לדבריהם, שניאורסון אף ביקש מאת מציבין להתעניין בעבור בוימלגרין בעסקות מעין אלה.

ואכן, כך נטען, נוכח קשריו של כהן עם נוחי דנקנר, מבעלי השליטה בקבוצת אי.די.בי שהחזיקה בשעתו בכ-63% ממניות אזורים מזה - והיכרותו של ציבין עם בוימלגרין ונציגו בארץ מזה, הגו התובעים עסקה לפיה ירכוש בוימלגרין, בעצמו או באמצעות מי מטעמו, את מניות חברת אזורים אשר הוחזקו בידי אי.די.בי.

ואולם, לדברי התובעים, לאחר שנחתם הסכם למכירת אזורים על בסיס שווי חברה של 500 מיליון דולר, התברר להם כי שניארסון מתעתד לשלם להם כמיליון דולר, אותם הקציב כתשלום בעבור דמי ייזום העסקה.

כהן וציבין טוענים כי בסכום זה אין די, בשל העובדה שבעקבות פועלם נקשרה העסקה למכירת מניות אזורים בין אי.די.בי לבין בוימלגרין, שרכש מניות אלה בעבור חברה שבשליטתו. כמו כן, נטען כי סמיכות הזמנים בין המועד בו הם פעלו לשם ביצוע העסקה לבין המועד בו נחתמה לבסוף העסקה, מלמדת כי הם היו הגורם היעיל בעטיו בוצעה העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully