וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ הספורט לא משדר את שהבטיח"

כרמל בן-צור

4.4.2007 / 7:25

תביעה ייצוגית בסך 63 מ' שקל הוגשה נגד הערוץ. הטענה: בהשקת הערוצים החדשים יש פגיעה צרכנית בציבור המנויים, כמו גם הטעייה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה ובקשה לאשרה כייצוגית בסכום 63 מיליון שקל נגד ערוץ הספורט, חברת "יס", אבי בר ואביב גלעדי, נושאי משרה בכירים בערוץ הספורט. בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד רעות בן זאב, נטען כי הנתבעים הפרו הבטחה יסודית כלפי לקוחותיהם בשל השקת ערוצי ספורט חדשים אליהם הועברו תכני השידור - שללקוחות הובטח כי יוקרנו במסגרת ערוץ 5+.

"כל זאת נעשה על ידי הנתבעים תוך כוונה מלאה ומוצהרת מצידם לגבות על הערוצים החדשים תוספת תשלום", נטען בתביעה. על פי התובע, מנוי של ערוץ הספורט 5+, בהשקת הערוצים החדשים יש משום פגיעה צרכנית בציבור המנויים, כמו גם הטעייה צרכנית.

"הנתבעים מנסים להתעשר שלא כדין. פעולתם חסרת תום לב וכל כולה ניסיון נואל להעלאת ערוצים חדשים המצריכים תשלום ודילול תוכן הערוצים, עליהם התשלום כבר מבוצע. כל זאת, כאשר לציבור המנויים לא עומדת כל אפשרות אמיתית לבחור להתנתק משרותי חברת הלוויין, עקב התחייבויות ארוכות טווח הטבועות בחוזה השירותים, עליו חתומים המנויים", נכתב בתביעה.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר כי "אין זליגת תכנים מהערוצים הקיימים לערוצים החדשים, אלא תוספת של שידורים ישירים ועדכוני חדשות ספורט 24 שעות ביממה. זה כבר הפך להיות פאתטי שכל עורך דין מתחיל מנסה לתפוס כותרת ולהתפרסם על הגב של ערוץ הספורט, מבלי לבדוק אפילו את העובדות. התביעה הזו היא עוד יותר פאתטית על רקע העובדה שהערוצים בכלל פתוחים כעת לצופים ללא כל תוספת תשלום".

(עדכון אחרון 13:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully