וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי אינטרנט קטנים ובעלי תכנים ממוקדים רווחיים יותר מאתרי אינטרנט גדולים

רונן סרברניק

28.8.2001 / 19:56

כך מדווח המגזין "ביזניסוויק"; ההצלחה לטווח הארוך של אתרי אינטרנט ממוקדים בסופו של דבר עשויה לאיים על חברות המדיה

אתרי אינטרנט קטנים ובעלי תכנים ממוקדים רווחיים יותר מאתרי אינטרנט גדולים ובעלי מגוון רחב של תכנים, כך פירסם היום אתר האינטרנט של מגזין "ביזניסוויק".

"ביזנסוויק" מצביע על מספר אתרים: אתר הוורלדנט דיילי, אשר מפרסם כתבות בעלות אופי ביקורתי על הממשל בארה"ב, רשם 462 אלף כניסות בחודש יולי ורשם זמן גלישה ממוצעת באתר של 40 דקות, לעומת 23 דקות ב-MSNBC ו-26 דקות באתר CNN.

וורלדנט, אשר מעסיק 20 עובדים, רושם הכנסות חודשיות של 250-300 אלף דולר מפרסום מנויים ומכירת ספרים. העורך בפועל של האתר טוען כי סוג הגולשים, אשר מחפשים אחר סיקור חדשותי שונה מהזרם המרכזי, הוא שמאפשר את הצמיחה של האתר.

במאמר מפורסמים שמותיהם של אתרים רווחיים נוספים, חלקם בעלי מסרים פוליטיים, אתר Criky.com.au האוסטרלי, ואתר Beliefnet, אשר עוסק בתכנים רוחניים ודתיים.

מאז תחילת השנה רשם אתר Beliefnet גידול של 300% בהכנסות הפרסום באתר, על רקע השקעה בשוק הפרסום המקוון, הסיבה העיקרית לסגירתם של רוב אתרי האינטרנט בשנה האחרונה.

במאמר מצוטט אנליסט פורסטר ריסרץ', אריק שירר, אשר אומר כי "האתרים הקטנים יכולים לשרוד בעידן המדיה. ויהיה להם אפילו קל יותר אם הם יתמקדו בהוצאות. כמו כן, ההצלחה לטווח הארוך של אתרי אינטרנט ממוקדים בסופו של דבר עשויה לאיים על חברות המדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully