וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם סיסטמס חתמה על הסכם עם חברת Unitronic AG הגרמנית להפצת קו מוצרי הדיסק-און-קי

נטע יעקבי

28.8.2001 / 18:42

הסכם מהווה צעד נוסף באסטרטגיית החברה לחדור לשוק האירופי, והוא מצטרף לשלושה הסכמים קודמים שנחתמו שם בעבר

חברת פתרונות האחסון מבוססי פלאש אם סיסטמס הודיעה היום על חתימת הסכם הפצה נוסף של קו מוצרי הדיסק-און-קי באירופה. ההסכם האחרון נחתם עם חברת Unitronic AG הגרמנית, אשר תספק את שבבי הזכרון בנפחים של 8, 16 ו-32 מגה בית.

חברת Unitronic AG היא אחת מספקיות של רכיבים טכניים מתוחכמים מהגדולות בגרמניה, ועובדת עם מספר יצרנים גדולים. אספקת הדיסק-און-קי תיצור עבורה דריסת רגל בשוק נוסף. ההסכם האחרון בגרמניה מצטרף לשלושה הסכמים שנחתמו בעבר באירופה להפצת הדיסק-און-קי ונכון לעכשיו הוא ניתן להשגה בבריטניה, אירלנד, גרמניה, אוסטריה ושווייץ.

סגן נשיא אם סיסטמס, דן הרקבי, אמר כי ההסכם האחרון מהווה ציון דרך באסטרטגיית החברה לחדור לשוקי האירופי, אסטרטגיה המתקדמת במהירות. ואכן, רק לפני שבוע הודיעה החברה על חתימת הסכם הפצה של שבב הזכרון בשווייץ, עם חברת Eurodis, אשר לה נוכחות אירופית עניפה ב-17 מדינות בהן יש לה 24 חברות בנות.

הדיסק-און-קי הוא קו מוצרים המיועד לספק פיתרון אחסנה נייד מבוסס פלאש למחשבים אישיים והוא מוצר דמוי עט קטן, הניתן לנשיאה בכל כיס, ומכיל זיכרון של 8, 16 או 32 מגהביט. יצוין, כי בעתיד מקווה אם סיסטמס להשיק גם גירסה עם זיכרון של 256 מגהביט.

מניית החברה, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, יורדת בשעה זו ב-1.2% ל-6.5 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully