וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים ומורשי החתימה בבינלאומי מחריפים צעדיהם נגד הנהלת הבנק

הארץ

28.8.2001 / 9:23

אתמול פלשו יו"ר ועד המנהלים ומורשי החתימה, יצחק לגריסי, וארבעה מחברי הוועד ללשכתו של מנכ"ל הבנק, דוד גרנות, ושהו במקום במשך שש שעות

מאת חיים ביאור

ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי הראשון החליט להחריף את צעדיו נגד הנהלת הבנק, על רקע שינויים ארגוניים המבוצעים בימים אלה בבנק.

אתמול פלשו יו"ר ועד המנהלים ומורשי החתימה, יצחק לגריסי, וארבעה מחברי הוועד ללשכתו של מנכ"ל הבנק, דוד גרנות, ושהו במקום במשך שש שעות. גרנות נאלץ לקטוע פגישה שקיים באותה שעה עם לקוחות ויצא מהחדר.

לגריסי, המייצג 600 מנהלים ומורשי חתימה בבנק, אמר כי הוחלט על הפלישה לאחר שגרנות וסגנו, דוד עוזיאל, לא הופיעו לפגישת המו"מ שהיתה אמורה להתקיים אתמול. "זה זלזול בנציגות העובדים ובדרישותיה", אמר.

לדבריו, סיבה נוספת להחרפת המתיחות בבנק נובעת מהחלטת הההנהלה לבטל את עצמאותה של מינהלת הסניפים ולהכפיפה לאגף בנקאות פרטית וקמעונית, שבניהולה של רות רלבג. במסגרת שינוי זה, הודח מתפקידו ראש מינהלת הסניפים, גדעון פרילינג, בנימוק שהתפקיד הפך למיותר.

לגריסי אמר כי בדיון בין הוועד להנהלת הבנק בנוגע לגובה הבונוס שישולם בגין רווחי הבנק ב-2000, חלה התקרבות בפערים בין הצדדים. ואולם, לדבריו, השינויים הארגוניים ואי הופעת ראשי הבנק לפגישת המו"מ מחריפים את יחסי העבודה. לדבריו, החל מהשבוע יחריפו המנהלים ומורשי החתימה את צעדיהם נגד ההנהלה על ידי שיבוש פעילותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully