וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן לצאת לנופש

עירית רוזנבלום

11.4.2007 / 9:58

גורמים בענף התיירות: "השער הנמוך של הדולר והירידה במחירים עשויים להתבטא בהבדלים של מאות שקלים במחיר החופשה"

מחירי חבילות הנופש לחו"ל יורדים בכ-30% בהשוואה למחירים בפסח במרבית היעדים באזור הים התיכון, ולגבי החופשות בישראל מדובר בהפרש של עד 50% - כך אומרים בענף סוכני הנסיעות. בענף מציינים כי ההצעות הזולות מתייחסות בעיקר לאמצע השבוע.

צביקה קרפל, מנכ"ל חברת התיירות האינטרנטית גוליבר, אומר: "השער הנמוך של הדולר והירידה במחירים עשויים להתבטא בהבדלים של מאות שקלים במחיר החופשה". לדבריו, מחיר חופשה של חמישה לילות במלון 5 כוכבים (חצי פנסיון) באנטליה מגיע לכ-280 דולר בממוצע לאדם בחדר זוגי לעומת 400 דולר ויותר בתקופת הפסח. קרפל הוסיף כי מדובר בחלון הזדמנויות, שכן ככל שהקיץ מתקרב, עולים מחירי החופשות בישראל בחו"ל.

לדברי גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס, בשונה משנים קודמות, סיטונאי התיירות צימצמו בפסח את מספר הטיסות ליעדים השונים כדי להימנע מעודף מושבים במטוסים. עם זאת, לדבריה, ניתן למצוא טיסות זולות, מכיוון שהביקוש לאחר החגים יורד באופן טבעי. לדוגמה, מחיר חבילת נופש של ארבעה לילות ברודוס בחג הפסח הגיע ל-500 דולר וירד ל-340 דולר. במערב אירופה - פאריס, רומא ולונדון - הירידה במחירים היא עד 10%, לפי הביקוש.

לעומת זאת, בפסח היה מבצע לסין - 450 דולר לטיסה, ואילו במאי המחיר עולה ל-1,100 דולר. לתאילנד קשה מאוד להשיג מקומות בטיסות שלאחר החג, ולדברי סוכני הנסיעות, כבר החלה מגמת התעניינות לחג השבועות, והצפי הוא לריבוי הזמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully