וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז במשתלה תמורת 1.4 מיליון דולר

אריק מירובסקי

11.4.2007 / 17:40

קבוצת משקיעים אמריקאים מכרה את הדירה שבשכונה התל אביבית במחיר שיא. את הדירות שבאחזקתה רכשה ב-15 מ' דולר

קבוצת מילרגו, שרכשה באחרונה מכונס נכסים את 35 יחידות הדיור בפרויקט כרמי צהלה בשכונת המשתלה בתל אביב ב-15 מיליון דולר, מכרה דירת פנטהאוז במחיר שיא בשכונה, של 1.4 מיליון דולר.

הקבוצה, המורכבת ממשקיעים אמריקאים, המיוצגים בארץ על ידי אורי רוט, שמואל פאקטר ועדי אל, זכתה בהליך התמחרות שיזם כונס הנכסים של הפרויקט, עו"ד אורי גאון ממשרד ב. לוינבוק. זה מונה לתפקיד על ידי בית המשפט המחוזי, לאחר שבעלת הפרויקט, חברת א.מ.י משגב לבניין והשקעות נקלעה לקשיים, וחובותיה לבנק הבינלאומי הסתכמו ביותר מ-100 מיליון שקל. מילרגו רכשה את הדירות ב-15 מיליון דולר.

הפרויקט כולל דירות בגדלים שונים, בריכת שחייה, ספא וחדר כושר, והחברה רכשה אותו, כשהשטחים הציבוריים היו בגמר מלא, ואילו הדירות היו בגמר מעטפת. לנוכח זאת יזמו בחברה את שיווק הפרויקט בשיתוף עם אדריכל פנים שיעצב את הדירות לפי דרישת הקונים. שמו של הפרויקט שונה ל"סיטי וילאג'", והחברה החלה לשווק אותו בשבוע שעבר.

כאמור, הדירה הראשונה להימכר היתה אחת מדירות הפנטהאוז. מדובר בדירה של 202 מ"ר נטו, עם מרפסת של 100 מ"ר, שנמכרה ב-1.4 מיליון דולר. דירת גן של 180 מ"ר, עם גינה של 60 מ"ר, נמכרה ב-1.08 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully