וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונדום ענק יוצא לסיבוב הופעות

גלי ברגר

12.4.2007 / 10:27

הקונדום של חברת דורקס, באורך של שמונה מטרים ובקוטר 2.2 מטרים, הוצג בפעילות שיווק בבומבמלה. בעולם יאמצו את הקונצפט

הישג לחברת ניאופארם, יבואנית קונדומי דורקס: החברה העולמית החליטה לאמץ את מיזם הקונדום הענק. מדובר בפעילות קד"ם בהשקעה של 100 אלף שקל שהוצגה בכמה אירועים, שבהם פסטיבל בומבמלה, שהתקיים בחול המועד פסח. המיצג כלל קונדום ענק ושקוף באורך שמונה מטרים ובקוטר 2.2 מטרים. הוא הוצג בפסטיבל כאשר בתוכו הסתובבו שחקנים לבושים כזרעונים שהניפו שלטים כגון "רוצה להיות ילד" ו"תנו לצאת". כמו כן חולקו באירוע קונדומים.

מהמטה העולמי של דורקס, הנמצא בבריטניה, הודיעו באחרונה לחברת ניאופרם כי המיזם נבחר להופיע כפעילות מומלצת בבטאון דורקס העולמי, המופץ אחת לכמה חודשים לכל 150 נציגויות החברה בעולם . בנוסף, אל דורקס ישראל הגיעו פניות מנציגי איסלנד, לטוויה ואסטוניה, שהודיעו כי בכוונתם לאמץ את הקונצפט לצורך פעילות פרסום ושיווק הקונדומים בארצותיהם. את הקונצפט לפעילות פיתחה מחלקת הקריאייטיב של קבוצת "לעומק התודעה - שיווק לצעירים".

דורקס הוא הקונדום הנמכר ביותר בעולם ובישראל. בכל שנה מוכרת החברה יותר ממיליארד קונדומים ב-150 מדינות, שהם כ-30% מנתח השוק העולמי של הקונדומים. בישראל פועלות בתחום, בין השאר, חברת אגיס אשר משווקת את קונדומי R3 וסופר פארם שמוכרת בסניפיה קונדומים תחת המותג הפרטי לייף.

עד לפני כשנה וחצי שיווק דורקס בישראל נעשה על ידי חברת פרמדיקו שבבעלות בנימין יסלזון. באוגוסט 2005 מוזגה פרומדיקו עם חברת ניאופארם אשר בשליטת דוד פורר, המכהן כמנכ"ל החברה. מחזור המכירות של ניאופארם נאמד ערב המיזוג ב-100 מיליון דולר והמחזור של פרומדיקו נאמד ב-200 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully