וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלולריות בישראל עוד לא גילו את הילדים

ערן גבאי

13.4.2007 / 9:30

פלח השוק של בני 6-12, מונה כחצי מיליון ילדים שלא זוכים לתשומת לב מיוחדת מחברות הסלולר. האם זה עניין של זמן?

חברות הסלולר בישראל עוד לא ממש יודעות כיצד להתייחס לפלח השוק של בני 6-12, המונה כחצי מיליון ילדים. למעשה, פלח זה לא זוכה בינתיים לתשומת לב מיוחדת מצד אף אחת מהחברות המקומיות - לא בחבילות שיווקיות מיוחדות ולא במכשירי סלולר ייעודיים.

על-פי הערכה, חברות הסלולר חוששות מתגובה נזעמת מצד ההורים למהלכים שיווקים שיופנו לגילים צעירים יותר, ולכן מעדיפות להתמקד בפנייה למגזר זה באמצעות חבילות השיחות בתוך המשפחה בלבד.

רק לכ-10% מהילדים בישראל, בני 6-12 יש מכשיר סלולרי, וגם אז מדובר במכשיר ישן שמוענק להם על ידי ההורים בעת שהם משדרגים את המכשיר שלהם עצמם. עם זאת, הנטייה בקרב ההורים לספק מכשירי סלולר לילדים - בעיקר לצורכי חירום ואיתור הילד - עולה בהתמדה. על פי סקרים, 30% מההורים לילדים עד גיל 12 חשים צורך עקרוני לספק לילדם מכשיר סלולר אישי.

הגידול המשמעותי במספר משתמשי הסלולר בגיל צעיר מתרחש במעבר בין גיל 11 ל-12 - כמה עשרות אחוזים. מרבית מכשירי הסלולר בקרב הצעירים ביותר הם משולמים מראש, כך שהחשבון החודשי של המשתמש ידוע מראש. הדבר נוח להורים, ומונע אי-נעימויות מיותרות גם לחברות הסלולר. באחרונה דרשו ח"כים מחברות הסלולר להבטיח שתהיה הגבלה קבועה על צריכת שירותי סלולר על ידי ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully