וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל ג'זירה עכשיו גם ביוטיוב

סוכנויות הידיעות

16.4.2007 / 10:23

אתר שיתוף קבצי הוידאו ישדר את תוכן התחנה באנגלית. המקטרגים מאשימים את אל ג'זירה בתעמולה אנטי ישראלית ואנטי אמריקאית

החל מהיום, אתר שיתוף קבצי הווידיאו יוטיוב יחל לשדר תוכן של תחנת הטלוויזיה אל ג'זירה אינגליש, הגירסה דוברת האנגלית של תחנת הטלוויזיה הקטארית.

אל ג'זירה השיקה את התחנה דוברת האנגלית בנובמבר האחרון אך לא הצליחה להבטיח עסקה עם חברת טלוויזיה בכבלים שתסכים לשדר את שידוריה. מקטרגי אל ג'זירה, הנגישה בארה"ב באמצעות טלוויזיה בלוויין או דרך האינטרנט, מאשימים את התחנה בהפצה של תעמולה אנטי ישראלית ואנטי אמריקאית.

בעבור יו טיוב, אל ג'זירה אינגליש הוא רק עוד "ערוץ ממותג" המספק תכני וידיאו, בדומה לליגת ההוקי הארצית (NHL), קפיטול רקורדס וה-BBC.

"שידור של ערוץ ממותג אינו מייצג, בהכרח, תמיכה בתכני הערוץ", אמרה ג'ולי סופאן, ראש חטיבת התקשורת ביו טיוב. "יו טיוב שואפת לספק קהילה שבמסגרתה אנשים ברחבי העולם יוכלו לשדר ולהביע עצמם, על ידי שיתוף תכני וידיאו באופן בטוח וחוקי".

בעבור אל ג'זירה אינגליש, יו טיוב מהווה "הזדמנות להציג את תכנינו בפני קבוצה של צופים ברחבי העולם", אמר ראסל מרימן, העורך בפועל של חטיבת המדיה והאינטרנט באל ג'זירה. "אנו מודעים לשם שיצא לנו ואנו מברכים על ההזדמנות להגיב, על ידי הפיכת השידור לנגיש יותר, כך שהצופים יוכלו לשפוט בעצמם", הוסיף מרימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully