וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הראל כינה את גיא ויסמן "מנוול"

TheMarker

18.4.2007 / 10:09

יאיר המבורגר אמר אמש בכנס עובדיו כי הלקוחות לא ייפגעו: "לא הקמנו עסק כל כך הרבה שנים בשביל שאיזה מנוול אחד יהרוס לנו"

יאיר המבורגר, הבעלים של קבוצת הראל, נפגש אתמול עם 400 מעובדיו בקולנוע לב אביב שברמת אביב. כך דווח הבוקר בתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל. בתוכנית נאמר כי חשוב לציין שהמפגש נקבע לפני כחודשיים - זו לא יוזמה בעקבות המעילה, בסכום של כ-120 מיליון שקל, שהתגלתה בחברה בתחילת השבוע.

מדובר בכנס סוכנים סגור, אך המבורגר ניצל את ההזדמנות לעודד את העובדים, לנוכח הפגיעה שספגה החברה אחרי שהתגלתה מעילת הענק בסכום של 120 מיליון שקל, שביצע גיא ויסמן - מי שהיה עד לפני שלושה ימים המשנה למנכ"ל של , וכיום נמצא במעצר.

לכתב אדריאן פילוט מגלי צה"ל הגיעו ההקלטות של נאומו המלא של המבורגר. בין השאר, הוא תקף את ויסמן: "אני מאמין באנשים - יש לנו את צוות המנהלים והעובדים הטוב ביותר בארץ, ואמשיך להאמין גם אם נכשלתי באמון הזה עם אחד מהעובדים החשובים שלנו. הוא עבד איתנו 19 שנה וגדל איתנו, ובסוף החליט לתקוע את הסכין".

המבורגר גם הרגיע את העובדים, והוסיף: "אני רוצה להעביר את המסר ושיהיה לכם ברור - אף אחד מהלקוחות שלנו לא ייפגע, אנחנו נעמוד בזה. זה חשוב לנו - לא הקמנו עסק כל כך הרבה בשביל שאיזה מנוול אחד יהרוס לנו אותו.

"ההרגשה היא לא טובה. אבל אנחנו מנהלים עסקים, ובעסקים קורים כאלה דברים. בעניין האישי, הפגיעה היא גדולה ואני לא יכול להתכחש לה. אבל זהו. עברנו כבר הכול ונעבור גם את זה, וכפי שאני אומר - אף אחד לא יכול לנצח אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully