וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילקי, אקטימל ויופלה מועמדים להאפי פלטינום

איילה צורף

19.4.2007 / 9:12

זהו פרס למהלך השיווקי הטוב של השנים האחרונות. גיתם, שמחרים את התחרות המקבילה - הקקטוס - הגיש את מרב העבודות

תשעה מותגים התקבלו כמועמדים לתואר המהלך השיווקי הטוב של השנים האחרונות, פרס האפי פלטינום, בתחרות הפרסום האפקטיווי. הרשימה, שהגיעה לידי TheMarker, כוללת את המותגים מילקי ואקטימל (שטראוס), המותג הפרטי Life (סופר-פארם), יופלה (תנובה), בנק דיסקונט (בפעילות בתחום הבנקאות הקמעונית), האינטרנט המהיר של בזק, הארץ-TheMarker, רשת שוקן וסטודיו C. בענף הפרסום והשיווק העריכו אתמול כי הסיכויים של מילקי או אקטימל לקטוף את הפרס הם הגבוהים ביותר. את תחרות האפי מארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) יחד עם איגוד משרדי הפרסום ואיגוד המפרסמים.

בשנה שעברה זכתה בפרס שטראוס-עלית ומשרד הפרסום שלה ראובני-פרידן, עבור בניית המותג MUST בתחום המסטיקים והסוכריות. עבור שני מותגים זוהי השנה השנייה ברציפות שהם מועמדים לפרס האפי פלטינום: מילקי, והארץ-TheMarker. השניים היו מועמדים גם בשנה שעברה, אך לא עלו לשלב הגמר.

גיתם מנסה לבלוט

משרד הפרסום גיתם הגיש את מרב העבודות לתחרות - שמונה עבודות. גיתם נמנה על מובילי המאבק נגד הקטטוס, תחרות הפרסום הקריאייטיווי, והשנה הוא נמנע מלקחת בה חלק. ככל הנראה, במקום נוכחות מאסיווית בתחרות הקקטוס, הוא מנסה לבלוט בתחרות האפי.

אחרי גיתם נמצא מקאן-אריקסון, שהגיש שבע עבודות. ראובני-פרידן הגיש שש עבודות וגלר-נסיס הגיש חמש עבודות. ארבעה משרדי פרסום הגישו ארבע עבודות כל אחד: שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי & ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי, ויהושע TBWA. משרד JWT הגיש שלוש עבודות. פוגל ו-Y&R אינטראטקיב הגישו שתי עבודות. יורו ת"א, גליקמן-נטלר-סמסונוב וארד תקשורת הגישו עבודה אחת.

הקטגוריות בתחרות הן מוצרי צריכה בתחום המזון, מוצרי צריכה שאינם מזון; מוצרי צריכה שאינם מתכלים, פיננסים, שירותים, תקשורת ומחשוב; מלכ"רים. השופטים הם מנכ"לים, סמנכ"לי ומנהלי שיווק מהחברות הגדולות במשק.

זוהי הפעם הראשונה ששלמור-אבנון-עמיחי ומשרד האינטראקטיב שלו, Y&R, ניגשים בנפרד לתחרות.

בסך הכל יתמודדו 52 עבודות בתחרות. 11 עבודות נוספות שהוגשו נפסלו על ידי שופטי התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully