וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות הדואר קטנה עליהם

איילה צורף

22.4.2007 / 12:22

4 משרדי הפרסום הגדולים לא יוכלו להתמודד על תקציב הפרסום של הדואר - 18 מיליון שקל - בשל מגבלה על גודל המשרד

תקציב הפרסום של רשות הדואר, שיעמוד בשנה הקרובה על 18 מיליון שקל, יוצא למכרז - כך הודיעה היום הרשות. עד כה טיפל משרד הפרסום גלר נסיס בתקציב הפרסום של הרשות, ולא מן הנמנע שישתתף גם במכרז הנוכחי.

לידי TheMarker הגיעו דרישות רשות הדואר מהמשתתפים במכרז: המשרד המעוניין להתמודד על התקציב חייב להיות כזה שטיפל בתקציבים בטווח של 100-30 מיליון דולר (במחירי מחירון) על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

בעקבות זאת, ארבעת המשרדים הגדולים בישראל: מקאן אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי ואדלר-חומסקי, לא יוכלו לקחת חלק במכרז, שכן כולם עמדו על היקפי פעילות של מעל ל-100 מיליון דולר (במחירי מחירון) ב-2006.

תנאי נוסף הוא כי משרד הפרסום יהיה בעל ניסיון מוכח של שנתיים לפחות ב-5 השנים האחרונות במתן שרותי פרסום לרשת קמעונאית, וכן לתאגיד פיננסי. להגדרת רשת קמעונאית עונה רשת שיש לה לפחות 20 חנויות. להגדרת תאגיד פיננסי עונה גוף המעניק שירותים ללקוחות פרטיים באחד מהתחומים הבאים: בנקאות, ביטוח, אשראי והשקעות.

מרשות הדואר נמסר כי "בשל חשיבות הנושא, יעמוד מנכ"ל החברה, אבי הוכמן, בראש ועדת ההיגוי לבחירת משרד הפרסום. בנוסף, הוחלט להוסיף לוועדת ההיגוי נציגה מקצועית - הגב' תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully