וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדן טכנולוגיות: מחיקת השקעה של 7.7 מיליון שקל ב-Friendly Robotics הובילה להפסד נקי של 5.4 מיליון שקל

אלי דניאל

30.8.2001 / 15:56

ביצעה הפחתת מוניטין בהיקף של 5.6 מיליון שקל בגין Mustop; מנגד, מימוש מניות פוליקום יצר רווח של 9.2 מיליון שקל ואילו מכירת 4 חברות ל-Agro Marches יצרה רווח של 5.6 מיליון שקל

קרדן טכנולוגיות , הנמצאת בשליטת קרדן השקעות , מדווחת על הפסד רבעוני של כ-5.4 מיליון שקל ברבעון השני של שנת 2001, בהשוואה לרווח של 979 אלף שקל שנרשם ברבעון המקביל.

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ-15.8 מיליון שקל. ההכנסות כוללות רווח ממימוש השקעות בהיקף של כ-14.7 מיליון שקל, מזה כ-9.2 מיליון שקל בגין מימוש השקעה במניות פוליקום (מניות אלה חולקו לחברה ע"י קרן ניצנים כדיווידנד בעין). כמו כן, רשמה רווח לפני מס של כ-5.6 מיליון שקל כתוצאה ממכירת ארבע חברות אשר הוחזקו ע"י החברה הבת, G.E.D - Global E-nvestments Developments, לחברת Agro Marches הצרפתית. ארבע החברות שנמכרו עוסקות במסחר אלקטרוני בתחומי הבקר, הדגים והפרחים.

הוצאות התפעול, ההנהלה והכלליות הסתכמו ברבעון השני של השנה בכ-6.5 מיליון שקל, כ-33% יותר מההוצאות בתקופה המקבילה. העלייה בהוצאות נובעת מכך שברבעון המקביל כללו ההוצאות רק את הוצאות החברה והחברה הבת, אי טרייד.

כמו כן, החברה רשמה ברבעון השני הוצאות אחרות בהיקף של כ-13.4 מיליון שקל. בין היתר, ביצעה החברה מחיקת השקעה בהיקף של 7.7 מיליון שקל בגין השקעתה ב-Friendly Robotics, ובנוסף בוצעה הפחתת מוניטין בגין חברת Mustop בהיקף של 5.6 מיליון שקל.

בסיכום חצי שנתי הפסידה החברה במחצית הראשונה של השנה כ-10.5 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. הכנסות החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-17.2 מיליון שקל, עלייה של כ-106% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.

ההון העצמי של החברה ליום ה-30 ביוני 2001 הסתכם בכ-119.8 מיליון שקל והוא מהווה כ-85.2% ממאזן החברה. סך האמצעים הנזילים של החברה לתום הרבעון השני - כ-18.9 מיליון שקל.

יצוין, כי לפני כחודש וחצי הודיעה החברה, המנוהלת ע"י משה שטיינגרט, כי היא מנהלת מו"מ עם חברת קרדן תקשורת, הנמצאת אף היא בשליטת קרדן השקעות, אשר אם יושלם בהצלחה, תרכוש החברה נכסים שונים של קרדן תקשורת, מרביתם מניות של חברות שונות העוסקות בעיקר בתחומי התקשורת.

מניית קרדן טכנולוגיות נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-70 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully