וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תחשוף התחייבויות ערוץ 10

רוני קורן-דינר

22.4.2007 / 15:32

זאת בעקבות פניית התנועה לחופש המידע. עם זאת, הרשות מסתייגת מחשיפת פרטים מסוימים בתוכנית העסקית של הערוץ

הרשות השנייה תחשוף חלקים מהותיים מהתחייבויות ערוץ 10 במכרז להפעלתו - לפני כשש שנים. זאת, בעקבות פניית התנועה לחופש המידע. הרשות הודיעה לתנועה ביום חמישי האחרון כי תסכים לחשיפת המסמכים, אך מציינת כי חלו מאז אי אלה שינויים (ביניהם המיזוג בין הקבוצות ישראל 10 ושידורי עדן שהתמודדו במכרז, שינויים רגולטוריים שונים ועוד) וכי היא מסתייגת מחשיפת פרטים מסוימים בתוכנית העסקית של הערוץ.

כך למשל, החליטה הרשות לחשוף שיעורי הוצאות תוך חיסוי המידע אודות היקפי ההכנסות לגבי שנת הזיכיון הנוכחית והשנים הבאות. עם זאת, נתונים המתייחסים לחמש שנות הזיכיון הראשונות, שכבר הסתיימו, ייחשפו במלואם. עוד מציעה הרשות לתנועה לחופש המידע, להעביר בשלב זה לידיה את כתב הזיכיון בצירוף נספחיו, עם החלקים שהושחרו על ידי ערוץ 10, וזאת על מנת לאפשר לה לעתור לבית המשפט נגד החלטת הרשות אם תרצה בכך.

פניית התנועה לחופש המידע אינה מתייחסת רק לערוץ 10, אלא גם ובעיקר להתחייבויות זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, בזיכיונן החדש שהחל בנובמבר 2005. לפני ארבעה חודשים דחה בית המשפט המחוזי בירושלים את עתירתן של רשת וקשת בנושא, נגד הסכמת הרשות לחשוף את ההתחייבויות, לאחר שהזכייניות טענו כי מסמכי המכרז מכילים סודות מסחריים שחשיפתם תזיק להן. לפי שעה מעוכבת חשיפת המסמכים, בשל הודעתה של קשת כי תעתור נגד ההחלטה לבית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully