וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנס טלקום הרוויחה 5.5 מיליארד דולר במחצית השנה הראשונה - עלייה של 14%

יהודה שויצר

30.8.2001 / 15:31

חטיבת הסלולר אורנג' הכפילה את רווחיה ל-1.5 מיליארד דולר; רשמה הכנסות של 18 מיליארד דולר

פראנס טלקום פירסמה היום נתונים מעודכנים על ביצועיה במחצית השנה הראשונה. ענקית הטלפוניה הצרפתית דיווחה כי רווחיה על בסיס EBITDA עלו ב-14% והסתכמו ב-5.5 מיליארד דולר.

הכנסותיה של פראנס טלקום צמחו ביותר משליש במחצית השנה הראשונה, על רקע צמיחה בעסקי הסלולר והאינטרנט של החברה. החברה דיווחה על הכנסות של 18 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 13.5 מיליארד דולר ברבעון המקביל.

פראנס טלקום אף פירסמה תחזית אופטימית להמשך השנה, בה היא צופה צמיחה של כ-25% בהכנסות.

"השוק האירופי של שירותי הטלקום נותר מאוד דינמי במחצית הראשונה של 2001", אמר מייקל בון, יו"ר החברה. בון הדגיש כי כ-60% מהכנסות החברה נבעו ממתן שירותי סלולר ואינטרנט.

מהדו"ח עולה כי במחצית הראשונה של השנה חל גידול של 44% במספר המנויים על שירותי החברה ל-86 מיליון.

עלייה חדה בהכנסות אורנג'

חטיבת הסלולר של פראנס טלקום, אורנג', ממשיכה לפרוח. החברה דיווחה על עלייה של 122% בהכנסות שהסתכמו ב-6.1 מיליארד דולר. מספר מנויי אורנג' האמיר ל-35.5 מיליון ב-30 ביוני, עלייה של 128% ביחס לתקופה המקבילה. בשורת הרווח, על בסיס EBITDA, הכפילה אורנג' את רווחיה ל-1.5 מיליארד דולר.

בבריטניה בלבד עלה מספר מנויי אורנג' ל-11.9 מיליון, והכנסות החברה מהפעילות בממלכה המאוחדת עלו ל-2.28 מיליארד דולר. אורנג' היא כעת חברת הסלולר המובילה בבריטניה.

עסקי האינטרנט פורחים

וונאדו, חטיבת האינטרנט של פראנס טלקום, דיווחה על עלייה של 49% בהכנסות שהסתכמו ב-564 מיליון דולר במחצית השנה הראשונה. לספקית האינטרנט 5 מיליון מנויים פעילים, שמחציתם בבריטניה (תחת הספקית פריסרב שנרכשה על ידי החברה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully