וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חקרה חשודים נוספים בפרשת הראל

ארנון בן-יאיר

23.4.2007 / 8:19

נחקרו באזהרה עובדים נוספים בהראל. מעצר בית של 30 יום לחוקר הפרטי, חברו של גיא ויסמן

אתמול נמשכה חקירת המשטרה בפרשת המעילה בחברת הראל. מהמשטרה נמסר כי בפרשת המעילה נכללים כעת נחקרים נוספים. זאת בנוסף לחשוד המרכזי, המשנה לשעבר למנכ"ל הראל בית השקעות, גיא ויסמן, שנמצא במעצר; ולחוקר הפרטי, חברו של ויסמן, שנמצא במעצר בית.

חלק מהנחקרים הנוספים הם מתוך חברת הראל וחלקם מחוצה לה. כמה מהם נחקרו באזהרה והשאר מסרו עדות בלבד. מהמשטרה לא נמסר מה חלקם של הנחקרים הנוספים בפרשה. אתמול לא התבצעו מעצרים נוספים בפרשה.

הגם בנו של החוקר במעש?

החוקר הפרטי, ששמו ופרטים מזהים לגביו אסורים לפרסום מפאת מצבו הבריאותי הקשה, שוחרר ביום שישי למעצר בית מלא של 30 יום. זאת לפי הסכמה בין נציגי המשטרה לעורכי דינו, עוה"ד דוד יפתח, משה שרמן ועפרה אורנשטיין. ביום חמישי הורה בית המשפט לשחרר את החוקר הפרטי למעצר בית של שבעה ימים בביתה של עו"ד אורנשטיין בתל אביב. השחרור התחייב מכיוון שהמשטרה לא דיווחה אם ביצעה את פעולות החקירה שנדרשו ממנה במהלך 24 השעות הראשונות של המעצר. ואולם ביום שישי, בטרם הגישה המשטרה ערר על ההחלטה, הסכימו הצדדים על הארכת מעצר הבית.

חשוד שלישי הוא בנו של החוקר הפרטי, שנחקר תחת אזהרה מכיוון שאחת מהעברות הכספים נעשתה דרך חשבון שרשום על שמו. בסוף חקירתו הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. כמו כן נחקרה ושוחררה לביתה אשתו של החוקר הפרטי, גם כן מכיוון שאחת מהעברות הכספים נעשתה דרך חשבון שבבעלותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully