וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש דחה ערעורו של ויסמן על מעצרו

ארנון בן-יאיר

23.4.2007 / 12:56

גיא ויסמן נעצר בהסכמה ל-10 ימים בחשד למעילה בהראל, אולם לאחר שנתן הסכמתו למעצר החליף עו"ד, ובא כוחו החדש, הגיש את הערר

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, דחה הבוקר ערר שהגיש [[גיא ויסמן]], החשוד במעילת הענק ובגניבת מיליונים מחברת [[הראל-פיא]], על מצערו ל-10 ימים, שאמור להסתיים ביום רביעי הקרוב. ויסמן נעצר בהסכמה בבית משפט השלום ל-10 ימים, אולם לאחר שנתן הסכמתו החליף עורך דין, ובא כוחו החדש, עו"ד שי וולנשטיין, הגיש את הערר.

עו"ד וולנשטיין נימק את המהלך בכך שלעתים ניתנת הסכמה למעצר עוד לפני שהחלה החקירה, ולפני שהחשוד מודע למשמעות הסכמתו. לאחר שהחקירה החלה, יש הבנה טובה יותר של משמעות המעצר. ויסמן, כך נטען, החליף עורך דין והבין כי ניתן גם אחרת, ללא הסכמה עם המשטרה. וולנשטיין טען כי כתוצאה מההסכמה, ההחלטה להאריך את המעצר לא עמדה בביקורת משפטית או חקירה נגדית. וולנשטיין הוסיף, כי ממילא יש חשוד נוסף בפרשה, ששוחרר למעצר בית.

וולנשטיין טען כי החקירה עומדת להיות ממושכת ומורכבת, ולא ניתן להחזיק את החשוד במעצר בכל תקופת החקירה. הוא הציע להשית על לקוחו חלופות מעצר, לרבות ענידת אזיקים אלקטרוניים. וולנשטיין הוסיף כי יש לקחת את המקרה בפרופורציה, וכי מדובר בסך הכל בפגיעה ברכוש. נציג המשטרה הודיע כי ביום רביעי הקרוב בכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרו של ויסמן ב-15 ימים נוספים.

השופט רוזן בחן בקצרה את חומר הראיות שהוצג בפניו וקבע כי "מתגבש חשד, או ליתר דיוק, נתגבשו ראיות לכאורה, בטח לשלב זה של הדיון, כנגד העורר למיוחס לו על ידי המשטרה. ראוי לאפשר למשטרה להתקדם בחקירה ללא הפרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully