וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג’ינג מחזקת חדירתה לשוק היפני

אלי שיצר

24.4.2007 / 6:12

החברה קיבלה אישור לשווק את גלולת ה-PillCam ביפן - השוק הרפואי השני בגודלו בעולם. הגלולה תשווק באמצעות החברה הבת שלה

גיוון אימג'ינג, שבשליטת קבוצת אי.די.בי, הודיעה כי גלולת הצילום PillCam קיבלה אישור לשיווק ממשרד הבריאות, העבודה והרווחה ביפן.

גלולת PillCam, אשר משמשת לאבחון בעיות במערכת העיכול ובמעי הדק, תשווק ביפן באמצעות החברה הבת שהקימה גיוון אימג'ינג במדינה, בשותפות עם חברת Suzuken, החברה הגדולה ביפן להפצת ציוד רפואי ותרופות, אשר תשמש כמפיץ הראשי של הגלולה.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג, ציין כי "קבלת אישור משרד הבריאות, העבודה והרווחה ביפן לשיווק גלולת ה-PillCam SB מהווה אבן דרך משמעותית ביותר עבור גיוון אימג'ינג, היות שמשמעותה היא כי מעתה תוכל החברה לשווק את המוצר המוביל שלה, בשוק הנחשב לשוק הרפואי השני בגודלו בעולם".

בחברה גם ציינו כי יפעלו להשגת החזר ביטוחי כלל ארצי ביפן עבור הטיפול באמצעות הגלולה, כאשר הצפי הוא שתהליך זה יסתיים תוך 9 עד 12 חודשים.

אישור התרופה מצטרף לשורה של הודעות חיוביות שהתקבלו באחרונה מצד החברה ובראשן, שיתוף הפעולה עם חברת Fujinon היפנית. חברת פוג'ינון הינה החברה השנייה בגודלה העולם בתחום האנדוסקופיה.

גיוון אימג'ינג מוכרת קפסולות המכילות מצלמה זעירה, המיועדות לאיתור בעיות במעי הגס ובקנה הוושט. החברה סיימה את 2006 בהפסד של 1.5 מיליון דולר במחזור של 95 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של 6.3 מיליון דולר במחזור של 87 מיליון דולר ב-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully