וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנרב אינה במו"מ עם משקיע ישראלי-אמריקאי"

מיכאל רוכוורגר

25.4.2007 / 10:34

כך אמר אברהם קוזניצקי, בניגוד לפרסומים על משא ומתן לפי שווי של כ-440 מיליון שקל.

אברהם קוזניצקי, בעל השליטה הכחיש הבוקר בראיון ל-TheMarker כי החברה מנהלת משא ומתן מתקדם למכירתה למשקיע ישראלי-אמריקאי לפי שווי של כ-440 מיליון שקל. על פי הפרסומים, מדובר במשא ומתן עם משקיע ישראלי אשר מתגורר בארה"ב, ובאמתחתו נכסים רבים אשר את חלקם הוא מתכנן להכניס לתוך מנרב.

מנרב לא יורדת מהכותרות בחודשים האחרונים. בתחילת פברואר אישרה מנרב את קיומו של משא ומתן מתקדם למכירת מרבית אחזקותיו של קוזניצקי בחברה למיליארדר ארקדי גאידמק. המשא ומתן התנהל לפי שווי של 500 מיליון שקל - כמעט 90% מעל שווייה של מנרב ביום פרסום ההודעה. בסופו של דבר ההסכם לא קרם עור וגידים, ומנרב הודיעה כי בשלב זה סוכם בין הצדדים על הפסקת הדיונים.

הסיבה העיקרית להפסקת המגעים, נעוצה ככל הנראה בכך שמנרב בעלת זיכיון, ביחד עם חברת אפריקה ישראל, לבניית בית הסוהר הפרטי הראשון מסוגו בארץ באזור באר שבע. נראה כי האישורים הנדרשים בדבר העברת הזיכיון בפרויקט מדינה כה רגיש לא עמדו בקנה אחד עם לוחות הזמנים של גאידמק.

בשותפות עם אפריקה ישראל

בנוסף לכך, מנרב, בשותפות דניה סיבוס של אפריקה ישראל, זכתה במכרז של החברה לפיתוח פתח תקווה להקמת איצטדיון כדורגל חדש בעיר תמורת 106 מיליון שקל. כמו כן, פורסם בדבר משא ומתן שמתנהל בין אפריקה ישראל לבין מנרב בדבר רכישת אחזקותיה של מנרב (50%) בשני פרויקטים משותפים לאפריקה ולמנרב.

בתחום המגורים בארץ, בונה מנרב פרויקטים בקרית אונו, בכפר סבא, בפתח תקווה ובירושלים. החברה עומדת להקים גם פרויקט כפר נופש באשדוד. בחו"ל בונה מנרב למעלה מאלף יחידות דיור בהונגריה, בכמה פרויקטים, חלקם בשיתוף פעולה עם האחים עופר וחלקם עם גורם מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully