וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן במגעים לרכישת חברת טלוויזיה הולנדית

סוכנויות הידיעות

25.4.2007 / 12:36

כך מדווח "וראייטי". עם זאת, מקורבים לחברת האחזקות של סבן אמרו כי החברה כבר לא נלהבת מרכישת אנדמול ההולנדית

חברת האחזקות של איל המדיה חיים סבן, ביחד עם חברת ההשקעות הפרטית אייפקס פרנטרס, נמצאת במשא ומתן לרכישת חברת הריאליטי ההולנדית אנדמול - כך דיווח מגזין "וראייטי". עם זאת, לדברי מקורות למגזין, סבן קפיטל כבר לא מאוד נלהבת מהרכישה.

סבן קפיטל אינה מובילה את ההשתלטות, כפי שעשתה בעת רכישת חברת המדיה הגרמנית פרוזיבן לפני מספר שנים, וכפי שעשתה בעת רכישת חברת המדיה ההיספנו-אמריקאית בקיץ שעבר", אמר אחד המקורות. עם זאת, לדברי "וראייטי", המקורות לא פסלו אפשרות כי סבן בכל זאת ימשיך עם הרכישה. סבן עצמו לא מסר תגובה ל"וראייטי".

סבן ושותפיו רכשו את פרוזיבן סאט1 ב-2004 בהשקעה של מעט יותר ממיליארד יורו, והצליחו למכור אותה בסוף 2006 תמורת קרוב ל-6 מיליארד יורו. סבן לבדו רשם רווח אישי של מיליארד דולר מהעסקה.

לדברי המקורות ל"וראייטי", סבן קפיטל מעריכה כי אנדמול כבר נמצאת מעבר לימי הזוהר שלה. מאז סדרת הלהיט "Big Brother" לפני מספר שנים, לא נהנתה החברה מהצלחות נוספות. בנוסף, תו המחיר שלה גבוה, ולפחות שתי קבוצות אחרות - אחת מהן כוללת את חברת המדיה האיטלקית של סילביו ברלוסקוני, מדיהסט, את גולדמן סאקס ואת ג'ון דה מול - מתכוונות להגיש הצעת רכש, ועשויות לגרום לדחיפת המחיר כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully