וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי קמפו עוזב את שופינג.קום: עובר לחברת לייבפרסון האמריקאית

גיא גרימלנד

25.4.2007 / 13:44

קמפו ישמש סגן נשיא בכיר ומנהל פעילות הפיתוח של החברה

אלי קמפו עוזב את שופינג.קום ועובר לחברת לייבפרסון (LivePerson) האמריקאית. קמפו ישמש סגן נשיא בכיר ומנהל הפיתוח של החברה ברעננה.



חברת לייבפרסון מתמחה במתן פתרונות אונליין ליצירת קשר בין אתרים ברשת לגולשים. התוכנה שהחברה פיתחה מאפשרת לזהות ולאתר גולשים, במטרה להגביר את המכירות ואת שביעות הרצון ממוצרי החברות שעושות שימוש בתוכנת לייבפרסון.



החברה פיתחה פלטפורמת תוכנה בשם Timpani, שיודעת לפנות לגולשים בזמן ובערוץ תקשורת מתאימים, ומאפשרת לכל גולש לשוחח עם נציג של החברה באופן מיידי. בנוסף, היא מאפשרת לבעלי האתרים לזהות אילו גולשים עשויים שלא לבצע מכירה ולנטוש את האתר, ולפנות אליהם בכדי לעניין אותם בהצעות חדשות.



קמפו שימש עד כה מנהל פעילות המו"פ הישראלית של eBay והיה אחראי על פעילויות התפעול, המחקר והפיתוח של קטלוג המוצרים של החברה. הוא הצטרף לחברה לאחר ש-ebay רכשה את שופינג.קום, בסכום של 634 מיליון דולר. קמפו הצטרף לשופינג.קום בשנת 2001 כמנהל מערך הנדסה ותפעול, והיה בין הגורמים שהפכו את החברה מחברת סטארט אפ צעירה, לכזו שמוכרת ביותר מ-150 מיליון דולר.



שופינג.קום נוסדה בשנת 97' בשם דילטיים, על ידי צמד היזמים אמיר אשכנזי ונחום שרפמן. היא נחשבת למובילה עולמית בתחום הקנייה ההשוואתית באינטרנט, עם אתרים בארה"ב, בריטניה וצרפת. במארס 2003, על רקע כוונתה של יאהו להיכנס לתחום השוואות המחירים, רכשה דילטיים את אתר הקניות Epinions, ולאחר מכן שינתה את שמה ועברה לשופינג.קום.



קודם לעבודתו בשופינג.קום, שימש קמפו כמנכ"ל חברת EarthNoise הישראלית, חברת סטארט אפ שפיתחה טכנולוגיה הדומה מאוד לזו שיו טיוב מציגה כיום, ואיפשרה לגולשים לשלוח ולאחסן קטעי וידיאו ברשת, אבל לאחר התפוצצות הבועה - קרסה וגוועה. קודם לכן, כיהן קמפו כמנהל חטיבת ה-Datacom בחברת NCC. קמפו בעל תואר ראשון בפיזיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully