וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה לאלווריון בדרום אפריקה

עומרי כהן

25.4.2007 / 15:17

החברה תספק רשת אלחוטית לחברת התקשורת הלאומית בדרום אפריקה תמורת כמה מיליוני דולרים

חברת התקשורת הלאומית של דרום אפריקה, טלקום דרום אפריקה (Telkom SA), בחרה בפתרונות התקשורת האלחוטיים של חברת אלווריון, לרשת ה-WiMAX (טכנולוגיית תקשורת אלחוטית למרחקים של מספר קילומטרים) הנפרסת במחוז גואטנג (Gauteng) ולאורך אזור החוף במדינה. היקף העסקה מוערך בכמה מיליוני דולרים.

במסגרת העסקה, תספק אלווריון מערכת BreezeMAX 3.5 GHZ. התומכת ביכולות פס רחב מהירות ומאשרת למפעילות תקשורת, ספקיות אינטרנט, יזמים פרטיים ואחרים להשתמש במערכת לספק שרותי וידיאו, קול ונתונים (triple play) ללקוחות עסקיים ופרטיים מתחנת בסיס בודדת. מאז הושקה המערכת באמצע 2004, היא נחשבת למערכת הנמכרת ביותר בעולם עם יותר מ-300 התקנות בכ-100 מדינות ברחבי העולם.

אלווריון פועלת בדרום אפריקה עם שותף טכנולוגי מוביל מקומי - סאאב גרינטק. הרשת החדשה שתיפרס מהווה חלק מפרויקט מתמשך להגדלת שרותי פס רחב בפריסה ארצית במדינה. משתמשי הקצה של המערכת הם חלק מהיוזמה הראשונית של פריסת רשת ה-WiMAX והם ייהנו ממערכת מגישה מהירה לאינטרנט ומשאר שירותי המערכת.

לדברי צביקה פרידמן, מנכ"ל אלווריון, מצפה החברה לזכות בעסקות נוספות לפרישת רשתות, בדומה לפרישה אצל טלקום דרום אפריקה. "המערכת שאנו מציעים מהירה מאוד להתקנה, בעלת איכות שירות גבוה ויכולות רחבות של פתרונות WiMAX נייד. טלקום דרום אפריקה תאפשר ללקוחות שלה מגישה מהירה, שירות טריפל פליי ועוד. אנו מאוד גאים שנבחרנו על ידי חברה כמו טלקום דרום אפריקה, שמובילה את השוק בתחומה והחלה להיות פעילה ביוזמת ה-WiMAX, שהתחילה לא מכבר", הוסיף פרידמן.

מניית אלווריון טיפסה מתחילת 2007 בכ-26% למחיר של 8.4 דולרים, על רקע השיפור בפעילותה העסקית של החברה ודיווי החברה באשר למספר רב של פרויקטים בתחום ה-WiMAX, בהם היא מעורבת. בשבוע הבא (2 במאי) צפויה אלווריון לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה, ובוול סטריט צופים בממוצע הכנסות של 51.1 מיליון דולר רווח לפני הוצאות על אופציות של 2 סנטים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully