וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושינסקי מגן על לייפווייב

שלומי שפר

25.4.2007 / 17:10

יו"ר לייפוייב שמניותיה נסקו ב-900% בתוך שבועות, שכר משרד יחסי ציבור כדי להתמודד עם ההתקפות התקשורתיות

יו"ר חברת לייפוייב, אביב בושינסקי, אמר היום כי "לא ראוי שאדם בעל עבר פלילי יחזיק במניות של חברות ציבורית לרבות חברת לייפוייב - אך לצערי החוק אינו מונע זאת". בהודעה שפירסם בושינסקי היום, הוא אמר כי הדירקטוריון בראשותו והנהלת החברה שבים ומביעים אמון מוחלט בחברה ובמוצרים שהיא מפתחת.

בושינסקי, כך נראה, החליט לעבור למתקפה, לאחר ימים ארוכים בהם החברה שהוא עומד בראשה הייתה מטרה להתקפות התקשורת. זאת, בעקבות אירועים תמוהים בלשון המעטה שקרו בה. בין השאר דובר על נקיבת מניותיה בשיעור חריג של כ-900% בתוך שבועות, ללא כל סיבה כלכלית הגיונית, פרסומים על כך שלעליות החריגות אחראי ציבור פשוט בעדה החרדית שהשקיע במניה בעקבות שמועה מבלי להבין במה הוא משקיע, ועד הפרסומים בימים האחרונים על כך שאחד מבעלי מניותיה, ששימש בה כדירקטור, הורשע בעבירות של זיוף.

לצורך העניין שכר בושינסקי את משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, משרד בבעלות משפחת ארד, ששימש בעבר כיועץ התקשורת של נתניהו, שרון ואולמרט. בושינסקי, בעברו יועץ תקשורת לנתניהו, מודע לחשיבות הכיסוי התקשורתי ולכן, כך נראה, החליט לשכור משרד יחסי ציבור לטפל בפרשייה המביכה. היום, אגב, לאחר שאיבדה כ-77% בשלושה ימים, עולה המניה בשיעור של כ-10%.

מגנים התנהגות פלילית

לדברי בושינסקי "מדובר באדם שמחזיק מניות מיעוט בחברה, ושהסתיר מהחברה את מעורבותו בפלילים. אנו מגנים כל התנהגות בניגוד לחוק, והחברה תפעל ככל שתוכל כדי שאדם שהורשע בפלילים לא יחזיק בעתיד במניות החברה".

עוד הוסיף בושינסקי: "אני מביט בהשתאות על ההתנפלות על החברה בימים האחרונים, והניסיון לצייר כל מי שמעורב בה כאילו הוא נגוע במעשים לא כשרים. מדובר באנשים שהשקיעו ממיטב כספם וכשרונם לקידום החברה ולפיתוח המוצרים שלה. בין המשקיעים נמנים רופאים, אנשי עסקים, חברות מתחום המכשור הרפואי, חברות בולטות משוק ההון וגורמים אחרים, כולם שומרי חוק".

בחברה מדגישים שמדובר בחברה טובה ובמוצר איכותי הנתמך בחוות דעת מקצועיות של טובי הרופאים. הגינותם של עובדי החברה והישגיהם הם עובדה. כיועצים לחברה שימשו הרופאים הבכירים בישראל בתחום השיקום, ובין בעלי המניות מצויים גורמים מקצועיים מתחום המכשור הרפואי, בהם חברת אלן בייל, שהיתה שותפה לפיתוח ה-MRI. מוצר הדגל של החברה, המסייע בטיפול ובריפוי פצעים כרוניים, נבחן ב-12 מרכזים רפואיים בישראל ונמצא כיום בתחילת שיווקו במספר מדינות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully