וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC: קבלת האישור לגלולת המצלמה ביפאן מהווה נקודת מפנה עבור גיוון אימג'ינג

עומרי כהן

25.4.2007 / 17:32

סרגיי וסצ'ונוק: "אנו מעודדים מקבלת האישור, שהגיע לאחר המתנה ארוכה של מספר שנים"



קבלת האישור לגלולת המצלמה ביפאן, מהווה נקודת מפנה אשר עשויה להגביר את קצב הצמיחה של חברת מ-2008 ואילך, כך מעריך האנליסט סרגיי וסצ'ונוק מבית ההשקעות CIBC. עם זאת, ב-CIBC משמרים לפי שעה דירוג השקעה פושר של "תשואה ענפית", למניית גיוון אימג'ינג, עקב הערכתם כי "התחזית הנוכחית של החברה כבר כוללת כ-3-4 מיליון דולר בגין מכירות ביפאן".



שלשום קיבלה גיוון אימג'ינג את אישור משרד הבריאות היפאני לשיווק גלולת הוידיאו שפיתחה, לגילוי אי-סדרים במעי הדק. בעקבות האישור, מתכוונת החברה להשיג החזר ביטוחי כלל-ארצי ביפאן, בעבור הטיפול באמצעות הגלולה. להערכת גיוון, יארך תהליך קבלת האישור 12-9 חודשים.



בתגובה ציין וסצ'ונוק מ-CIBC, כי השוק היפאני הוא שוק בעל פוטנציאל משמעותי עבור גיוון, מאחר שהוא כולל 20 אלף מרפאות לתחום הגסטרואנטרולוגיה (רפואת דרכי העיכול). "אנו מעודדים מקבלת האישור, שהגיע לאחר המתנה ארוכה של מספר שנים. למרות שקבלת הכיסוי עשויה לקחת עוד כשנה, אנו סבורים כי האישור פותח בפני החברה הזדמנות משמעותית, שצפויה להגביר את קצב הצמיחה העתידי".



בעוד כשבועיים תפרסם גיוון אימג'ינג את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2007. את 2006 סיימה החברה עם צמיחה של 9.5% בהכנסות ל-95 מיליון דולר ועם הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר (5 סנט למניה). זאת, לעומת רווח של 6.3 מיליון דולר ב-2005.







מניית גיוון אימג'ינג עולה היום ב-2.1% בנאסד"ק ל-23.3 דולר, ומשלימה טיפוס של כ-20% מתחילת 2007. מחירה הנוכחי של המניה משקף לגיוון שווי של 695 מיליון דולר בדילול מלא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully