וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות טרום-טיסה עד הבית

זוהר בלומנקרנץ

26.4.2007 / 8:41

אל על מציגה: דייל וסלקטור יגיעו לבית הנוסע, יערכו למטענו בידוק ביטחוני וימסרו לו כרטיס עלייה למטוס. מחיר השירות: 49 דולר לאדם

לא רוצים לעמוד בתור לבדיקה הביטחונית בנתב"ג? ראשי חברת אל על - המנכ"ל חיים רומנו וסגניו רמי לוי ודוד מימון - הציגו אתמול שירות טרום טיסה חדש, מהבית או מהמשרד. השירות יינתן על ידי חברת הום צ'ק-אין מקבוצת שחר בראשותו של היו"ר נהוראי נתיב, שבה שותפים גם כדורסלן העבר נדב הנפלד וראש המוסד לשעבר שבתי שביט.

תמורת 49 דולר לנוסע (עד ארבעה נוסעים) ועוד 5 דולרים לכל נוסע נוסף, אפשר יהיה לבצע שירות טרום טיסה מהבית או מהמשרד - כולל בדיקה ביטחונית - שש שעות עד 24 שעות לפני הטיסה. דייל וסלקטור יגיעו לבית הנוסע או למשרדו ויבצעו במקום את תהליך הבדיקה הביטחונית. בסיום התהליך יועבר המטען לנתב"ג, ולנוסע יימסר כרטיס עלייה למטוס.

הנוסע יגיע לטיסה כשהוא נושא עמו את תיק היד בלבד, היישר אל ביקורת הדרכונים. הזמנת השירות תיעשה בטלפון. במהלך השיחה יתואם מועד ומקום. המחיר לקבוצות מאורגנות - החל משישה נוסעים: 15 דולר לנוסע. השירות מיועד לנוסעי אל על - יחידים, משפחות וקבוצות. בשלב ראשון יינתן השירות באזורים שבין נתניה לגדרה וכן בירושלים.

חוסכים בזמן

"בהשקת השירות אנו ממשיכים את חזונה של אל על להוביל את שוק התעופה בישראל ולשמש הבחירה הראשונה והמועדפת לתנועת הנוסעים לישראל וממנה", אמר רומנו. "כפי שציינו בתוכנית האסטרטגית - אל על 2010 - החברה רואה בשיפור השירות לנוסע את אחד ממנועי הצמיכה העיקריים שלה לשנים הבאות. כחלק ממדיניות זו אל על משיקה את ספינת הדגל בתחום השירות לנוסע הישראלי - שירות טרום טיסה מהבית".

מימון אמר: "צ'ק-אין ובידוק ביטחוני מהבית יאפשרו בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר. מחקרים בענף התעופה בעולם בדקו ומצאו כי השהייה בנמלי התעופה היא את משך הזמן הלא מנוצל הארוך ביותר, על אחת וכמה כשמדובר בזמנו של הנוסע העסקי. השירות החדש של אל על נותן פתרון הולם לבעיה זו ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully