וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מסבך את דסק"ש באזהרת רווח

נתן שבע

26.4.2007 / 10:14

"היחלשות הדולר צפויה להשפיע לרעה על תוצאות הרבעון השני", מזהירה החברה. יתרות המט"ח הדולריות של חברה עומדות על 228 מ' דולר

סנונית אזהרה ראשונה מצד החברות העסקיות בעקבות נפילתו של הדולר מגיעה מצידה של דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי. של נוחי דנקנר. "ירידה מהותית בשער הדולר בסוף הרבעון השני לעומת שערו בתחילת הרבעון השני צפויה להשפיע באופן מהותי לרעה על התוצאות העסקיות של דיסקונט השקעות לרבעון השני, כתוצאה מהיתרות הדולריות המהותיות של דיסקונט השקעות", מזהירה החברה.

יתרות הדולריות של דיסקונט השקעות עומדת נכון לתום הרבעון הראשון על 297 מיליון דולר ונכון למועד הגשת הדיווח עמד על כ-228 מיליון דולר. מתום הרבעון הראשון ועד היום ירד שערו של הדולר בכ-3.7%. היקף ההשפעה של ירידת שער הדולר על התוצאות העסקיות של דיסקונט ברבעון השני יהיה תלוי בשינויים ביתרות הדולריות ובשער הדולר עד סוף הרבעון השני. לשם הפשטה, אם יתרות המט"ח והדולר של החברה שמדווחת בשקלים יישארו ברמה זו עד סוף הרבעון תיאלץ החברה לרשום הוצאה של 8.4 מיליון דולר, כ-34 מיליון שקל.

דסק"ש הודיעה עוד כי השינויים בשער הדולר ברבעון הראשון של שנת 2007 אינם צפויים להשפיע באופן מהותי לרעה על תוצאותיה העסקיות של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully