וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הבלנק צ'ק של יעקב פרי ואדיב ברוך גייסה בוול סטריט 25 מיליון דולר

אפרת נוימן

26.4.2007 / 11:59

פינפוינט היא חברה נטולת פעילות שמטרתה להשתמש בכספי הגיוס לצורך רכישת חברת מטרה שפועלת בישראל



חברת פינפוינט (PinPoint) השלימה גיוס של 25 מיליון דולר בוול סטריט. פינפוינט היא חברה נטולת פעילות או הכנסות שמטרתה להשתמש בכספי הגיוס לצורך רכישת חברת מטרה תוך שנה וחצי.



כמו במקרים של חברות דומות, המכונות גם חברות בלנק צ'ק או SPAC, גם מאחורי פינפוינט שמות מוכרים: יעקב פרי ואדיב ברוך.



התוכניות של פרי, שמכהן כיו"ר, וברוך, המשמש כמנכ"ל, הן רכישת חברה בשווי של 50 ו-20 מיליון דולר, כשהמינוף יהיה בהתאם להיקף הרכישה.



הכוונה היא לרכוש עסק שפועל בישראל, או שיש לו מתקני ייצור בארץ, כאשר קיימת אפשרות שתירכש חברה שפועלת באירופה אבל יכולה ליהנות מהקמת פעילות או ייצור בישראל. לפינפוינט ישנם 18 חודשים לאתר את ההזדמנויות, ועוד 6 חודשים לסיום התהליך. אחרת, תוחזר ההשקעה למשקיעים.



בשנתיים האחרונות החלה להתפשט תופעת חברות הבלנק צ'ק בקרב הישראלים, כאשר עד כה שמענו על שבע חברות נוספות כאלה עם נגיעה ישראלית (מתוכן חמש חברות כבר גייסו ומתוכן שתיים הודיעו על רכישת חברות מטרה).



סמנכ"ל הכספים של פינפוינט הוא רונן צדוק, שישתכר שכר חודשי (באמצעות חברה קשורה) הנאמד בכ-7,500 דולר עבור שירותי ניהול וכספים. שמות נוספים הקשורים לפעילות החברה הם ירון שוואב, דירקטור וסמנכ"ל תפעול, ואחיו, יואב שוואב, המכהן כדירקטור.



אחרי ההנפקה מחזיקים ברוך, צדוק והאחים שוואב 4.5% כל אחד, ופרי מחזיק ב-2%. פינפוינט תיסחר מעבר לדלפק ברשימת הבולטין בורד לפי הסימול PPACU.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully