וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אילון מסר עדות בפרשת הראל

ארנון בן-יאיר

26.4.2007 / 16:10

ככל הנראה המעילה של גיא ויסמן בחברת הראל נעשתה באמצעות חשבונו של אילון. במשטרה מדגישים כי הוא אינו חשוד

איש הטלוויזיה, יעקב אילון, מסר היום עדות במשרדי יאח"ה על הידוע לו בפרשת המעילה בבית ההשקעות הראל. במשטרה מדגישים כי עדותו של אילון היתה קצרה והוא לא נחקר באזהרה, אינו חשוד ולא צפוי להפוך לחשוד בפרשה בעתיד.

אילון הוא אחד מתוך עשרה אנשים ששמותיהם הגיעו לידי TheMarker, שאסורים לפרסום, שבאמצעות חשבונותיהם בהראל פעל לכאורה גיא ויסמן, המשנה לשעבר של בית ההשקעות, לצורך ביצוע מעשה המעילה בו הוא חשוד.

על פי חשדות המשטרה, חלק מהאנשים, לרבות אילון, הם תמימים, וויסמן ביצע את פעולותיו בחשבונותיהם ללא ידיעתם. אחרים מתוך הרשימה נחקרו תחת אזהרה בחשד כי שיתפו פעולה עם ויסמן ושודלו על ידו לפעול באמצעות חשבונותיהם.

לווה כספים לשם מסחר

בין האנשים שנחקרו באזהרה נמנה החוקר הפרטי, חברו של ויסמן, ששמו אסור לפרסום, שנעצר ושוחרר בשבוע שעבר בחשד שבאמצעות חשבון על שמו בוצעו העברות כספים גדולות. כמו כן, המשטרה חקרה את בנו ואשתו של אותו חוקר פרטי.

על פי פרסומים וכפי שעולה מהדיון בהארכת המעצר של ויסמן, הוא השתמש בהלוואות שניטלו מחברת הראל באמצעות אותם חשבונות על ידי רישומים כוזבים ופיקטיביים, לצורך מסחר באופציות מעו"ף. כאמור, חלק מההלוואות ניטלו ללא ידיעת בעלי החשבונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully