וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסמן: "הלקוחות ידעו שפעלתי בחשבונותיהם"

ארנון בן-יאיר

28.4.2007 / 18:58

גיא ויסמן, החשוד שביצע מעילת ענק של יותר מ-120 מיליון שקל בהראל, נפגש לראשונה עם עורך דינו. טרם גובש כתב אישום

אתמול נפגש עו"ד שי וולשטיין, כמעט לראשונה, עם לקוחו המתוקשר [[גיא ויסמן]], החשוד שביצע בבית ההשקעות [[הראל]] מעילת ענק של יותר מ-120 מיליון שקל. הפגישה, שארכה 45 דקות, התקיימה בבית המעצר באבו-כביר, שם מוחזק ויסמן במעצר,וארכה כ-45 דקות. עד כה היו הפגישות בין עורך הדין ללקוחו חטופות, ולא אורגנו בצורה מסודרת.

ויסמן קבל בעיקר על כך שבימים רביעי וחמישי, מאז הוארך מעצרו בשמונה ימים, המשטרה לא חקרה אותו כלל. עד להארכת המעצר הוא נחקר מדי יום, ולעתים גם כמה פעמים ביום. ויסמן טען שכאשר נחקר במשרדי יחא"ה בבת ים, התאפשר לו לטלפן מהמקום ולפגוש את אשתו, גם אם באופן חטוף, ולבצע שיחת טלפון,ואילו כשהוא מוחזק באבו-כביר, הפגישות ואפשרויות ההתקשרות נעשים על פי תנאי המעצר המקובלים.

עו"ד וולשטיין התלונן על מצבו של ויסמן, וציין כי מסר כי מצבו של ויסמן רע ביותר. בפרט, מפריעים לו תנאי ההיגיינה בהם הוא נאלץ לשהות, החל מהדברים הבסיסיים ביותר, כגון לבנים להחלפה וכדומה.

השיחה בין עורך הדין לויסמן עסקה בעיקר במצבו הנפשי ובהכנה כללית לעמידה בחקירה, במיוחד כיצד עליו להתנהל מול חוקריו. וולשטיין הנחה את ויסמן לקרוא היטב את הודעותיו לפני שהוא חותם עליהן, לחשוב על כל שאלה בטרם תשובה, והנחיות כלליות אחרות.

האם הלקוחות ידעו?

הדעה הרווחת היא שוויסמן לא יספק גירסה כנגד החשדות נגדו בשלב זה - כל עוד החשדות לא גובשו לכתב אישום מסודר. ויסמן עדיין לא נשאל בעניין זה על ידי חוקריו. אך אם יישאל, יטען שכל הלקוחות שבאמצעותם פעל, ידעו על פעולותיו בחשבונותיהם וכי לא ייתכן שקרה אחרת, לרבות במקרה של [[יעקב אילון]], שבשבוע שעבר פורסם כי חלק מפעולות המעילה נעשו גם באמצעות חשבונו. אם זו תהיה הגרסה שימסור, המשטרה תידרש לעמת בין גרסה זו לבין גרסאות בעלי החשבונות התמימים לכאורה.

בתוך כך נודע, כי ויסמן הוסיף לצוות ההגנה שלו את עו"ד שרון נהרי, לצד עו"ד וולשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully