וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן רוב ימונה למנהל אגף מכס ומע"מ

הארץ

31.8.2001 / 10:57

רוב יחליף את מוטי איילון, שכיהן בתפקיד במשך 5 שנים

מאת מוטי בסוק

איתן רוב יתמנה בסוף ספטמבר למנהל אגף מכס ומע"מ במשרד האוצר. רוב יחליף בתפקיד את מוטי איילון, שסיכם על סיום תפקידו עם שר האוצר, סילבן שלום, לאחר שישלים 5 שנים בתפקיד, וכ-20 שנות עבודה באגף המכס ומע"מ.

איילון הצטרף לאגף כקצין מטה מכס ומע"מ במינהל האזרחי בעזה. לאחר מכן שימש כממונה אזורי במספר יחידות מע"מ. ב-5 השנים שקדמו למינויו למנהל המכס ומע"מ שימש איילון בתפקיד סגן מנהל המכס ומע"מ. הוא התמנה למנהל האגף על ידי שר האוצר לשעבר, דן מרידור.

כהונתו כמנהל האגף הוארכה ע"י השרים יעקב נאמן ואברהם שוחט. באוצר מעריכים כי פרישתו של איילון הוקדמה, לאחר שבסוף דצמבר הועמד לדין משמעתי, וחויב לצאת לחופשה על ידי נציב שרות המדינה, שמואל הולנדר. למרות שזוכה מכל הסעיפים המשמעותים, היה ברור בצמרת האוצר והמכס כי ימיו באוצר קצרים.

על מינויו של איתן רוב, איש עסקים, היה ידוע באוצר עוד מתחילת יולי. אתמול (חמישי) התפרסמה ההודעה הרשמית. רוב נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לשר האוצר. בתחילת שנות התשעים היה יועצו של שר האוצר, יצחק מודעי, כששלום היה יועץ התקשורת של מודעי. אז גם נוצרו הקשרים בין רוב ושלום. עד לא מכבר כיהן רוב כמנכ"ל חברת הלוויין יס. קודם לכן היה מנכ"ל ניסקו-ארדן, מהמובילות בארץ בתעשית החשמל והאלקטרוניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully