וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפווייב דוחה את האסיפה השנתית

טל לוי

30.4.2007 / 12:11

ימתינו "עד לרגיעת הרעש התקשורתי סביב החברה". האסיפה המיוחדת תיערך במטרה למנות דירקטור חיצוני לחברה

חברת לייפווייב הודיעה לפני זמן קצר לבורסה כי היא דוחה את כינוס האסיפה השנתית שתוכננה להיום "עד לרגיעת הרעש התקשורתי סביב החברה". הבקשה הגיעה מטעם בעלת השליטה בחברה, חברת אר.אל.בי שנשלטת בידי ראובן שולמן (46.9%) וחברת תגר אפיקים (25.6%) השייכת במלואה ליצחק קויפמן.

אחת ממטרות האסיפה היתה למנות את מיכל רוזנבוים לתפקיד דירקטורית חיצונית בלייפווייב, אולם רוזנבוים ביקשה מהחברה להמתין עם מועמדותה למינויה לתפקיד עד לרגיעת הרעש התקשורתי סביב החברה. בכל מקרה, האסיפה השנתית תתקיים לא יאוחר מנובמבר 2007.

לייפווייב תערוך היום רק את האסיפה המיוחדת בה תדון בדו"חות הכספיים של החברה לשנת 2006 במינוי רו"ח-מבקר לחברה ובמינויו של ד"ר יצחק ליפשיץ לתפקיד דירקטור חיצוני לחברה.

הרעש התקשורתי שגררה לייפווייב הגיע לאחר שמניית החברה זינקה ב-900% תוך 4 חודשים מאז הנפקתה. רשות ניירות ערך פנתה לחברה בבקשה שתסביר את הזינוק במנייה אולם לייפווייב הסבירה כי כבר דיווחה לבורסה על כל שהיה לדווח. ב-3 הימים שלאחר מכן קרסה המניה ב-77% אולם לאחר מכן החלה שוב לטפס וכבר הוסיפה 44% בשבוע האחרון.

מחירה של המניה עומד כעת על 42 שקל המשקפים לחברה שווי שוק של 380 מיליון שקל - לעומת שווי של כמיליארד שקל בשיא, אז עמד מחיר המניה על 90 שקל. אחת הסברות היא כי מאחר ובעלי השליטה בחברה משתייכים למגזר החרדי, הרי שציבור אנשים גדול ממגזר זה השקיע במניה לאחר שהשמועה עברה מפה לאוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully