וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת הפרסום וואלה! AdVantage יוצאת לדרך

30.4.2007 / 12:23

וואלה! משיקה את מערכת הפרסום המאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש החדש של החברה

וואלה! פותחת בפני קהל המפרסמים את מערכת הפרסום החדשה שלה - וואלה! AdVantage.

המערכת מאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש החדש של וואלה! (אשר הושק בתחילת 2007). לצד זה, יתרון בולט שמציגה המערכת הוא פריסת מודעות הטקסט בעמודי התוכן של וואלה! (בצמוד לתוכן רלוונטי לנושא המודעות) ובדואר וואלה!.

וואלה! AdVantage היא פלטפורמת פרסום המאפשרת למפרסמים גדולים וקטנים כאחד לרכוש פרסום ממוקד בכל מסגרת תקציב שיקבעו לעצמם ובניהול עצמי. מטרת המערכת היא מיקוד הפרסום באינטרנט לקהל יעד ספציפי, מדידה, שליטה ובקרה עצמית על תקציב הפרסום ומיקסום התוצאות במינימום עלות.

המפרסם קובע את המחיר

המערכת מאפשרת העלאת קמפיינים לאוויר תוך דקות, כאשר התשלום הינו החל מ-5 אגורות לקליק. המפרסם בוחר מילות מפתח הרלוונטיות לקמפיין שלו וקובע את המחיר שאותו הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה על המודעה. המערכת משקללת נתון זה יחד עם נתונים נוספים כמו מידת התאמת תוכן, וביצועים היסטוריים (CTR) וקובעת בהתאם לכך אילו מודעות להציג ואת סדר הופעתן. ביכולתו של המפרסם לעקוב אחרי ביצועי מילות המפתח והמודעות בכל שלב, דרך ממשקי ניהול ובקרה מפורטים וידידותיים.

בנוסף, מציעה וואלה! למפרסם מסלול בשם AdVantage Premium, הכולל פלטפורמת פרסום גרפי ומיתוג, למפרסמים המעונינים בחשיפה מוגברת ומובלטת בראש עמוד תוצאות החיפוש של וואלה!. Premium מתאים בעיקרו למפרסמים גדולים וממותגים שמעונינים באחוזי הקלקה גבוהים לצד מיתוג הכולל לוגו גרפי צבעוני של המפרסם, שאינו אפשרי בדרך כלל במערכות מסוג זה. הפרסום במסלול זה נעשה דרך צוות המכירות של וואלה!.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: אנו מובילים שוק בישראל בתחום הפרסום הגרפי באינטרנט. כניסת וואלה! לתחום הצומח במהירות של קישורים ממומנים, מהווה צעד חשוב אשר צפוי לתרום לצמיחת החברה ולגיוון מקורות הכנסותיה. מוצרי הפרסום של וואלה! ידועים ביעילותם הגבוהה המתבטאת באחוזי הקלקה גבוהים. אנו מזמינים את המפרסמים להצטרף לשרות החדש שלנו, בו אנו משקיעים לצד השקעה שתימשך במנוע החיפוש החדש של וואלה!, שהושק לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully