וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין עולמי חדש לאבסולוט

נעה גרטי

30.4.2007 / 14:23

In an ABSOLUT world - זהו סלוגן הקמפיין החדש המזמין צרכנים בעולם לדון באירועים ובנושאים הרלוונטים להם

מותג הוודקה אבסולוט מציג קמפיין עולמי חדש, “In an ABSOLUT world”, המציג כיצד יראה עולם אבסולוטי.

"בקמפיין הפרסומי החדש שלנו, 'In an ABSOLUT world', אנחנו מזמינים צרכנים מרחבי העולם לדון באירועים ובנושאים הרלוונטים להם. בשנות השמונים אנחנו היינו חלוצים בתחומינו כאשר שילבנו אומנות ואופנה עם פרסום. הקמפיין החדשני שלנו שובר מוסכמות פעם נוספת, אומר קתיל אריקסן, נשיא "V&S Absolut Spirits ".

“In an ABSOLUT world” פותח בשיתוף עם חברת הפרסום TBWA/Chiat/ Day עבור טלויזיה ומודעות פרסום, ובשיתוף עם GREAT WORKS עבור המדיה הדיגיטלית.

הקמפיין “In an ABSOLUT world” יושק באביב/קיץ 2007, יתחיל בגרמניה בסוף אפריל ובארה"ב במאי. הקמפיין יושק ב-12 שווקים ממוקדים בוודקה אבסולוט מאוחר יותר ב-2007.
הקמפיין יכלול טלוויזיה ,מודעות דפוס ומדיה דיגיטלית.

הבקבוק נדחק

הוודקה השבדית המפורסמת מיוצרת מאז 1897. אך רק ב-1979 החלו בחברה לעשות צעד נועז וכנגד כל המלצות המומחים לצאת אל השוק האמריקאי.

הכניסה אל אמריקה נעשתה בליווי הקמפיין הייחודי שמיצב אותה כוודקה מובילה גם כ-30 שנים אחר כך. פריצת הדרך של הקמפיין האגדי היתה בשימת הבקבוק במרכז. כל ההתייחסות הפרסומית היתה בעצם לאריזת המוצר, שקיבלה יישות משל עצמה והפכה למותג עם חיים עצמאיים. אותה סילואטה פשוטה של בקבוק המשקה השבדי הפכה שם נרדף לוודקה.

30 שנים לאחר כניסת המוצר לארה"ב, מזיזה החברה את הבקבוק ממרכז הפריים ונותנת לרעיונות אוטופיים לתפוס את מרכז התמונה. בכך לוקח הקמפיין את ה"שלמות" שבמושג האבסולוט אל מחוץ לבקבוק ואל תוך העולם. עכשיו נותר רק לראות איך תתקבל ה"שלמות" בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully