וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמא של אלרואי לחברות תעשייה לא נרגע: ישאל תרכוש את השליטה בחברת המתכות אביגדור תמורת 32.3 מיליון שקל

נתן שבע

30.4.2007 / 14:14

ישראל תרכוש 85% מהחברה, שהתמחותה העיקרית היא בתחום הזיווד האלקטרוני



הצמא של רוני אלרואי לחברות תעשייה לא נרגע. , שבשליטת קמן אחזקות, של אלרואי רוכשת את חברת המתכות אביגדור תעשיות. ישאל חתמה על הסכם לרכישת 85% ממניות אביגדור מידי משה וירון אביגדור, תמורת כ-32.3 מיליון שקל. המחיר בעסקה מייצג לחברה שווי של 38 מיליון שקל.



העסקה תתבצע בפועל על ידי הקמת חברה בת חדשה שתוחזק בשיעור של 85% על ידי ישאל, כאשר ביתרת מניותיה יחזיק ירון אביגדור. החברה החדשה תרכוש את הפעילות העסקית והמוניטין של אביגדור תמורת כ-38 מיליון שקל. חלקה של ישאל בעסקה יעמוד על כ-32.3 מיליון שקל. מימון הרכישה יתבצע באמצעות הלוואת בעלים שיזרימו ישאל וירון אביגדור אל החברה החדשה. במסגרת ההסכם, התחייב ירון אביגדור לנהל את החברה הנרכשת במשך חמש שנים מיום הרכישה.



אביגדור, שהוקמה על ידי משה אביגדור בשנת 1965, פועלת בתעשיית המתכת הישראלית. התמחותה העיקרית של החברה היא בתחום הזיווד האלקטרוני, וכן בייצור מבלטים, מוצרים לתעשייה ומוצרי עיבוד שבבי. החברה פועלת מאזור התעשייה בחיפה ומונה כ-100 עובדים. לחברה מגוון לקוחות בתחום ההיי-טק, וביניהם סיסקו, סרגון, פלקטרוניקס, סיסקו, Avaya ועוד.



לאחר העסקה, תכלול הזרוע התעשייתית של ישאל גם את חברת הגליל תעשיות (75%), שנרכשה בתחילת החודש, את חברת פינקלשטיין יציקות מתכת (60%), שנרכשה אשתקד (שתיהן פועלות גם כן בתחום המתכות) ואת יצרנית המצברים שנפ (50%), שהשלימה בשבוע שעבר את השלב המוסדי של הנפקתה בבורסה בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully