וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בית ההשקעות אפריקה ישראל פוטר

חגי עמית

30.4.2007 / 14:20

למרות שמוטי ליבוביץ' פוטר כבר לפני שבועיים - באפריקה ישראל לא טרחו להוציא הודעת בורסה בנושא

מוטי ליבוביץ', מנכ"ל בית ההשקעות אפריקה ישראל, עוזב את תפקידו. כך נודע ל-TheMarker. ליבוביץ' פוטר מבית ההשקעות לפני שבועיים והספיק לגשש כבר בבתי השקעות נוספים לגבי אפשרויות העסקה עתידיות.

הסיבה לעזיבתו של ליבוביץ', היא ככל הנראה חוזה ההעסקה היקר עליו הוא היה חתום בבית ההשקעות. מי שסיכם עם ליבוביץ' את תנאי העסקתו היה פיני כהן, המנכ"ל הקודם של קבוצת אפריקה ישראל שפרש מהחברה, ככל הנראה גם הוא על רקע גובה שכרו.

חוזה ההעסקה של ליבוביץ' כלל אופציות ובונוסים גבוהים ולא היה מקובל על המנכ"ל החדש והבעלים של אפריקה ישראל, לב לבייב. למרות שעזיבתו של ליבוביץ' הוכרעה בבית ההשקעות כבר לפני שבועיים, לא מצאו בבית ההשקעות לנכון לפרסם על כך הודעת בורסה.

חמורה אף יותר מכך היא העובדה שראיון עם ליבוביץ' פורסם אתמול ב"גלובס", ובו הוא מפרט למשקיעים בקרנות הנאמנות של בית ההשקעות ולכלל הלקוחות את תוכניותיו העתידיות בבית ההשקעות.

קבוצת אפריקה ישראל הקימה לפני שנתיים את אפריקה ישראל נכסים פיננסיים ואסטרטגיות. בית ההשקעות עוסק בניהול תיקים וקרנות נאמנות ומנהל היום 2.5 מיליארד שקל. את הצמיחה של בית ההשקעות בשנתיים אלו ניתן להגדיר כ"סבירה", גם אם לא מטאורית יחסית לצמיחה של בתי השקעות צעירים אחרים בשוק, ובהתחשב במותג שבית ההשקעות מביא עימו מהחברה האם.

מאפריקה נכסים לא נמסרה תגובה נכון למועד העברת הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully