וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: צפי לפתיחה מעורבת לאחר גל העליות האחרון; דו"חות חזקים לסרגון ברבעון הראשון

עומרי כהן

30.4.2007 / 15:53

אלדין עקפה את התחזיות עם צמיחה של 10% בשורה העליונה; אופטיבייס ממשיכה לצמוח אבל עדיין מפסידה



לאחר שבוע חיובי נוסף בוול סטריט, במסגרתו עלו מדדי דאו ג'ונס ונאסד"ק ב-1.2% כל אחד, מצביעים החוזים העתידיים על פתיחה מעורבת של שבוע המסחר עם תנודות קלות בלבד במדדי המניות המובילים. ביום שישי האחרון התייצב דאו ג'ונס בשיא של כל הזמנים ואילו נאסד"ק טיפס לשיא של יותר משש שנים. זאת, למרות נתונים מוקדמים על צמיחה חלשה של הכלכלה האמריקאית ברבעון הראשון של 2007.



דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



עם זאת, תחילתו של חודש מאי מסמלת למשקיעים את כניסתם של ששת החודשים החלשים יותר של השנה עבור שוק המניות האמריקאי. מאז 1945 עלה מדד S&P 500, הנחשב למשקף בצורה הטובה ביותר את ביצועי שוק המניות האמריקאי, ב-1.6% בין תחילת מאי לסוף אוקטובר בעוד שבין נובמבר לאפריל עלה המדד ב-7.1%. מגמה דומה נרשמה גם מאז תחילת שנות ה-90', כך שעל רקע רמות השיא האחרונות אליהם טיפס השוק לאחרונה, עשויים המשקיעים להיכנס לתקופה של המתנה לקראת האפשרות לגל נוסף של מימושים.



ביום שישי דווח בארה"ב כי התוצר המקומי האמריקאי צמח ברבעון הראשון בקצב שנתי של 1.36% בלבדד. מדובר בקצב האיטי ביותר זה ארבע שנים, המהווה כמחצית בלבד משיעור הצמיחה של כלכלת ארה"ב ב-2006.



היום יפורסמו בארה"ב נתוני מקרו נוספים, ובהם נתוני ההכנסה הפרטית והוצאות הצרכנים, מדד מנהלי הרכש של המגזר היצרני באזור שיקגו וכן הנתונים על הוצאות הבנייה.



בוול סטריט נמצאת עונת הדו"חות הכספיים מעבר לשיאה, ומרבית החברות הגדולות כבר חשפו את ביצועיהן ברבעון הראשון של 2007. אצל החברות הישראליות יגיע השיא רק בשבועיים הקרובים עקב חופשת הפסח אשר דחתה את מועד חשיפת הדו"חות אצל רבות מהן. היום חשפה תוצאות רבעוניות חזקות, אשר כללו גידול חד של 59% בהכנסות ל-33.9 מיליון דולר ורווח נקי של 2.6 מיליון דולר. זאת, לעומת רווח של 288 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.



סרגון, המפתחת פתרונות נישה לתקשורת אלחוטית בפס רחב, גם העלתה במקביל את תחזיותיה ל-2007 כולה. סרגון צופה כעת צמיחה שנתית של 30% בשורה העליונה לעומת תחזית קודמת לגידול של 25%.



חברת פתרונות האבטחה, , רשמה ברבעון הראשון שיא הכנסות של 25.2 מיליון דולר, עלייה של 10% ביחס לרבעון המקביל ולעומת תחזית הכנסות ממוצעת של 24 מיליון דולר בוול סטריט. הרווח הנקי היה 3.9 מיליון דולר, 26 סנט למניה, לעומת רווח של 3.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.



אופטיבייס דיווחה על המשך הצמיחה בפעילותה הודות להתפתחות תחום ה-IPTV (העברת וידיאו על רשתות תקשורת מסוג IP) בעולם. אופטיבייס, המוכרת פתרונות להעברה ודחיסה של שידורי וידיאו, סיימה את הרבעון הראשון עם צמיחה של 40% בהכנסות ל-5.6 מיליון דולר. הפסד נקי הסתכם ב-400 אלף דולר לעומת 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully