וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורייזון: גידול בסלולר - ירידה ברווחים

סוכנויות הידיעות

30.4.2007 / 16:41

הרווח הנקי ירד ב-8.4% ל-1.5 מיליארד ד'. ורייזון וויירלס הוסיפה 1.7 מיליון לקוחות וסיימה את הרבעון עם 60.7 מיליון לקוחות

ענקית התקשורת ורייזון דיווחה על ירידה של 8.4% ברווח הנקי ברבעון הראשון על רקע הנפקת חטיבות. עם זאת, הרווח מפעילות מתמשכת עלה, בהתאם לציפיות, על רקע גידול בעסקי הסלולר והאינטרנט.

הרווח הנקי נפל ל-1.5 מיליארד דולר או 51 סנט למניה מ-1.6 מיליארד דולר או 56 סנט למניה בתקופה המקביל האשתקד. נתוני 2006 כללו את חטיבת דפי הזהב אשר פוצלה מוורייזון ונכסים ברפובליקה הדומיניקנית ופורטו ריקו שנמכרו. לא כולל הפסקת הפעילות של חטיבות מסוימות והוצאות חד פעמיות אחרות, היתה ורייזון רושמת רווח של 1.56 מיליארד דולר או 54 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים.

הכנסות החברה עלו ב-6.4% ל-22.58 מיליארד דולר. תחזית האנליסטים היתה להכנסה של 22.49 מיליארד דולר.

התוצאות הרבעוניות כוללות הפסד חד פעמי של 131 מיליון דולר או 5 סנט למניה. ההפסד קשור להחלטת ממשלת ונצואלה להלאים את חברת הטלפון הגדולה במדינה, שהיתה בבעלות חלקית של ורייזון.

ביקוש חזק ל-FiOS

ורייזון, בדומה למתחרתה AT&T, נהנתה ברבעון מגידול חזק במנויי האינטרנט והסלולר, אשר עזר לפצות על הירידה במנויים לשירותי הטלפון המסורתי.

חטיבת ורייזון וויירלס, הנמצאת בבעלות משותפת עם וודאפון, הוסיפה 1.7 מיליון לקוחות וסיימה את הרבעון הראשון עם 60.7 מיליון לקוחות בסך הכול. ורייזון מסרה כי היא חווה ביקוש חזק לשירותי הטלוויזיה שלה על גבי רשת הסיבים האופטיים המכונה "FiOS". החברה הוסיפה 141 אלף לקוחות חדשים לשירות FiOS ובסך הכול רושמת 384 אלף לקוחות בשירות. בנוסף, החתימה ורייזון 416 אלף לקוחות אינטרנט מהיר חדשים וסיימה את הרבעון עם 7.4 מיליון לקוחות פס רחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully