וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופות מרכנתיל ירוויחו 25% על ההשקעה במשביר בתוך פחות משנה

רם דגן

30.4.2007 / 17:34

הקופות ימכרו בהצעת המכר של המשביר החדש 5% מהמניות לפי שווי של 300 מ' ש' לפחות



סיבוב מוצלח להשקעה של קופות הגמל של בנק מרכנתיל ברשת בתי הכלבו המשביר החדש. הקופות ישתתפו בהצעת המכר של החברה שתיערך בקרוב בבורסה של תל אביב. לאחר שרכשו ביוני האחרון 9.99% מהחברה לפי שווי של כ-240 מיליון שקל, ימכרו הקופות של הבנק 5% ממניות המשביר החדש שאמור להיות מונפק לפי שווי מינימלי של 300 מיליון שקל. המשמעות היא כי הקופות נהנות מתשואה של כ-25% על ההשקעה בתוך פחות משנה.



לאחר ההנפקה, ייוותרו הקופות עם אחזקה סחירה של 5% ממניות המשביר החדש. בנק מרכנתיל, שבשליטה מלאה של בנק , החל לאחרונה לנהל משא ומתן למכירת קופות הגמל שלו למשפחת סיטון האמריקאית. קופות הגמל של הבנק מנהלות כ-3 מיליארד שקל ונחשבות לאיכותיות בהשוואה לשאר קופות הגמל הבנקאיות.



בניגוד לעסקות הגמל שנחתמו עד כה, קבוצת דיסקונט שוקלת למכור רק את השליטה בקופות של מרכנתיל ולא את כל הבעלות בהן. בעלי השליטה במשביר החדש אמרו אתמול כי הסיכום לגבי מכירת מניות מרכנתיל בחברה נובע מרצונה של קבוצת השליטה במשביר, המובלת על ידי רמי שביט, להימנע מדילול גבוה של אחזקותיה ולהיוותר עם שיעור גבוה ככל שניתן של מניות בחברה.



השתתפות הקופות של מרכנתיל בהצעת המכר חיונית כדי שהחברה תוכל לעמוד בדרישות הבורסה בנוגע לכמות מינימלית של מניות סחירות. רשת חנויות המשביר החדש מתמקדת בארבע פעילויות עיקריות: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה וזכיינות. הרשת סיימה את 2006 עם זינוק של פי עשרה ברווח שהסתכם ב-24.9 מיליון שקל ועם מכירות של 907 מיליון שקל לעומת 776 מיליון שקל ב-2005.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully