וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור רוכשת את קובלייט אמריקאית ב-16 מיליון דולר ועוברת לאסטרטגיה מוכוונת עסקים

עומרי כהן

30.4.2007 / 18:56

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור: "הרכישה מייצגת אבן דרך נוספת בהתפתחות החזון של החברה"



חברת השיקה היום את האסטרטגיה העסקית החדשה שלה "רשת חכמה לעסקים" (Business-Smart Network), וחשפה במקביל את רכישתה של חברת קובלייט סיסטמס (Covelight Systems) האמריקאית ב-16 מיליון דולר כשלב הראשון לקראת מימוש האסטרטגיה. בוול סטריט התקשו להתלהב, ולאחר צניחה של כ-18% במחירה מתחילת השנה, ריכזה מניית רדוור מחזור נמוך ורשמה עלייה של כ-1% בלבד בתגובה להודעה.



לדברי רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור, מייצגת הרכישה של קובלייט אבן דרך נוספת בהתפתחות החזון של החברה, ומעבר מאסטרטגיה מוכוונת יישומים לאסטרטגיה עסקים. זיסאפל ציין, כי הייעוד של רדוור תמיד היה להפוך את רשתות התקשרות של הלקוחות לחכמות יותר, כך שיוכלו לייצר ערך עסקי רב יותר מתוך נתוני העסקות העוברות דרכן, ובכך להפוך את ההשקעה בתשתיות מחשוב לכדאיות יותר. "הוספת פלפורמטת Inflight של קובלייט, אשר משלבת מספר שיפורים חדשים יחסית בסל הפתרונות הנוכחי של רדוור, מאיצה אסטרטגיה זו ומבדילה אותנו בצורה משמעותית מספקיות אחרות בשוק העברת היישומים".



רדוור מתמחה בפיתוח פתרונות לניהול וניתוב עומסים באתרי אינטרנט וברשתות נתונים. זיסאפל מסביר, כי עד כה היו מוצרי החברה מותקנים על הרשת העסקית ותפקידם היה לדאוג שאתר האינטרנט העסקי של החברה (למשל בנק) יעבוד מהר, יהיה מאובטח ולא ייפול עקב עומס של גולשים.



בעקבות רכישת קובלייט, הממוקמת בעיר קארי שבמדינת צפון קרוליינה, תוכל המערכת של רדוור גם להראות לאותם עסקים בזמן אמת מה האירוע העסקי אותו מבצע הגולש ולקשר אותו בזמן אמת ליישומים עסקיים אחרים המותקנים ברשת הארגונית המרכזית, כגון מערכות למניעת הונאות ומערכות לשירות לקוחות. חשיבותה של מערכת מאין זו היא באפשרות לזהות ניסיונות הונאה בזמן אמת וקישור ליישומים אחרים, אשר יכול להביא את הגולשים באתר לבצע יותר פעולות, אשר ייצרו לארגון הכנסות נוספות. לדברי זיסאפל, מערכת קישור כזאת טרם נמצאת כיום בשוק.



זיסאפל מסביר, כי לצורך כך נדרשת המערכת לביצוע שלוש פעולות: הבנת האירוע העסקי, הזנת היישומים השונים והבנתם כמובן. "הרכישה של קובלייט עוזרת לנו בשלב הראשון והשני ואת השלב השלישי נסגור עם הטכנולוגיה של רדוור. השלב הראשון יסופק ללקוחות באופן מיידי ותוך כמה חודשים נשחרר את מלוא הדברים לשוק".



איך תימכר המערכת?

"מדובר בקופסת תקשורת המשלבת חומרה ותוכנה, אשר תימכר כמו שאר המוצרים שלנו דרך ערוצי השיווק וההפצה שלנו. קיימים הרבה מאוד יישומים עסקיים שלא מסוגלים לקבל את המידע ולכן אנחנו רואים גם הרבה אפשרויות לשיתופי פעולה עם חברות תוכנה כגון אורקל למשל, שימליצו על המערכת שלנו".



כמה יכול המוצר החדש לתרום להכנסות שלכם ב-2007?



"אנחנו לא מדברים על תוספת למכירות השנה, אבל מדובר בהכרזה חזקה עבור רדוור. מדובר במוצר שמאוד מייחדת את החברה ומשהו שצריך אותו".



רדוור רשמה ב-2006 גידול של 5% בהכנסות ל-81.4 מיליון דולר לעומת 2005, אולם בשורה התחתונה חזרה החברה לרשום הפסדים בהיקף של 1.3 מיליון דולר עקב יישום התקן החשבונאי המחייב רישום הוצאות בגין האופציות שחלוקו למנהלים ולעובדים. לפני פחות מחודש הזהירה החברה, כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2007 הסתכמו בכ-20 מיליון דולר - 2-1 מיליון דולר פחות מהצפוי. בשל המכירות הנמוכות מהתחזית, מצפה רדוור לרשום הפסד נקי ברבעון הראשון לעומת תחזית קודמת לאיזון בשורה התחתונה. התוצאות המלאות יפורסמו ב-2 מאי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully